Postanowiłem dołożyć MDI do Sharana.
Kupiłem podłokietnik z MDI i AUX. W garażu miałem wiązkę z Audi w której była odpowiednia wtyczka.
Plan jest taki, że dokładam jak w oryginale do podłokietnika lub chowam pod górnym schowkiem w desce i wyprowadzam kabelek. Druga opcja to krótsza wiązka i mniej roboty.
Schemat jest prosty. Z MDI wychodzi 11 kabelków:
1---masa
2---CAN LOW - można dolutować w radiu pin 10
3---wolny
4---radio, niebieska wtyczka w qadlocku pin 7
5---AUX pin 3
6---AUX pin 1
7---plus z bezpiecznika 40
8---CAN HIGH - można dolutować w radiu pin 9
9---radio, niebieska wtyczka w qadlocku pin 1
10--radio, niebieska wtyczka w quadlocku pin 2
11--AUX pin 2
12-- masa
MDI 5N0 035 342 F
Wtyczka MDI 8E0 972 112
Wtyczka AUX 8E0 973 754
Kupiłem podłokietnik z MDI i AUX. W garażu miałem wiązkę z Audi w której była odpowiednia wtyczka.
Plan jest taki, że dokładam jak w oryginale do podłokietnika lub chowam pod górnym schowkiem w desce i wyprowadzam kabelek. Druga opcja to krótsza wiązka i mniej roboty.
Schemat jest prosty. Z MDI wychodzi 11 kabelków:
1---masa
2---CAN LOW - można dolutować w radiu pin 10
3---wolny
4---radio, niebieska wtyczka w qadlocku pin 7
5---AUX pin 3
6---AUX pin 1
7---plus z bezpiecznika 40
8---CAN HIGH - można dolutować w radiu pin 9
9---radio, niebieska wtyczka w qadlocku pin 1
10--radio, niebieska wtyczka w quadlocku pin 2
11--AUX pin 2
12-- masa
MDI 5N0 035 342 F
Wtyczka MDI 8E0 972 112
Wtyczka AUX 8E0 973 754
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407