Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Dzisiaj skompletowałem resztę kosmetyków i wziąłem się za lakier ( bez polerki - polerka to na wiosnę będzie )

Tak więc:
Pre wash- Piana aktywna Karchera - jakiś "śmietnik" został to użyłem.
Mycie, szampon tradycyjnie co mam- Meg's Gold Class
Usuwanie asfaltu, soków itd - Prickbort
(Fotka na szybko [Obrazek: ZcanOVPl.jpg?1] )
Usuwanie zanieczyszczeń metalicznych ( nie było dużo więc tylko trochę drzwi poszło + felgi ) - TenziPrix
Glinkowanie całego auta.
Mycie ponowne
Cleaner - DoDo Juice Lime Prime
Na to politura Meg's DC2 ( Deep Crystal 2 ) - małe 50/50 na lusterku bo na resztę fotek nie było czasu ...:
[Obrazek: XCDGV3Rl.jpg]

Na to poszedł wosk na całe auto - Meg's #16 ;-)
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz




Wjeżdżając do garażu na kanał celem wymiany oleju najechałem przednim prawym kołem na zębatkę wałka rozrządu (wytoczył się z pudełka...) i rozciąłem oponę uszkadzając przy okazji krawędź felgi.

Droga ta wymiana...
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz
Wczoraj wymieniłem podkładki miedziane przy pompie wspomagania (miałem wyciek mechanik powiedział ze pompa do wymiany bo niby na zakuwce miało cieknac wymieniałem olej z kolesiem i on przy okazji zerknął i stwierdził ze to nie na zakuwce tylko na podkładkach nie miałem podkładek ale miałem pilnik zeszlifowałem garby i juz nie cieknie kupiłem podkladki na zas)
Odpowiedz
Wymiana termostatu oraz płynu chłodniczego- wreszcie wskazówka stoi tam gdzie trzeba, a nie leży cały czas na białym...
Odpowiedz
Wysłałem swojego VW do SPA na kurację . Wybrał "all inclusive" no i był u mechanika i wydał trochę ciężko zarobionych PLN-ów na zawieszenie i hamulce z przodu , później poszedł do lakiernika i wydał drugie trochę ciężko zarobionych PLN-ów na lakier i konserwację . Wspominał coś jeszcze że go w krzyżu łupie i jeszcze przed zimą na kurację do mechanika na tylne hamulce pojedzie.
Odpowiedz
Klocki przód i tył wymienione na ATE. Zaciski też wyczyszczone i pomalowane na kolor "Golden Gate", czyli matowy, tani, antykorozyjny, czerwony.
Odpowiedz




Usunąłem oznaczenia modelu i silnika z tylnej klapy, znaczki seata poszły w czarny mat.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
cześć wymieniłem dzisiaj plyn hamulcowy na ate typ 200
Odpowiedz
Naprawa wężyka paliwowego (przetarł się metal i zrobiła się dziura).
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
Dzisiaj założyłem chlapacze ( oryg. ) te same co zeszłej zimy.
Pod chalapcze okleiłem paski bezbarwnej folii żeby piasek nie wycierał lakieru ( między chlapaczem a błotnikiem ).

Sharan umyty, świeci się jak ... ;-)

Też może co "nie zrobiłem" ale co się stało, pękł ponownie przewód klimy ( fajka co jest wygięta 180stopni która idzie od sprężarki i dalej - koło silnika jest ). Chyba to bolączka SGA jest w tym miejscu z tymi rurkami... 8 mc temu też mi pękła i pospawałem - tylko mówili mi że jak to będzie trzymać to będzie b.dobrze ... a jak nie to wymiana na nową. Teraz strzeliła znowu i tak długo wytrzymała, tym razem już nie będę spawał tylko wsadzę węża gumowego / ciśnieniowego i rurkę zakuję do końcówek. I będzie po problemie.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 21 gości