21-03-2013, 12:27
Witam kolego Scrappy a powiedz co można zrobić żeby lepiej świeciła bo ja też ostatnio wymieniłem tą żarówkę i kiepsko to wygląda
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
21-03-2013, 12:27
Witam kolego Scrappy a powiedz co można zrobić żeby lepiej świeciła bo ja też ostatnio wymieniłem tą żarówkę i kiepsko to wygląda
21-03-2013, 13:49
(21-03-2013, 12:27)pomidor napisał(a): Witam kolego Scrappy a powiedz co można zrobić żeby lepiej świeciła bo ja też ostatnio wymieniłem tą żarówkę i kiepsko to wygląda Kupiłem taką z długimi wąsami i ją wysunąłem trochę. Do tego zauważyłem, że na tym światłowodzie, w około żarówki jest zamalowane markerem, więc można jeszcze to zdrapać (tego jeszcze nie robiłem bo się spieszyłem). Jak będzie już całkiem ciepło to będę próbował to lepiej jeszcze podświetlić.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
21-03-2013, 23:01
Ok to jak ci się uda to napisz co zrobiłeś ja u siebie tez pokombinuje
22-03-2013, 01:19
dzis zarazilem auto wirusem, w sumie 2 a w przyszlym tygodniu jeszcze jeden pod nóż. ostatnio jeszcze nowe tarcze i klocki tyl zalozylem, jutro nowe linki recznego, dzis sie kapnalem ze mam podgrzewane lusterko prawe a lewe nie dziala a myslalem ze w ogole nie mam, bedze znowu przy czym grzebać... aaa no i wymienilem soczewki bo xenony jakos slabo swiecily teraz jest git
Zapodaj wykresa
A co do lusterka, to mata GB10s pasuje ładnie, bo sam montowałem. http://allegro.pl/podgrzewacz-do-lustere...42216.html
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
22-03-2013, 14:50
22-03-2013, 15:42
a skąd wiesz że miałeś 115 km ?
22-03-2013, 18:01
wiele osob jezdzi bmw X5 w ktorych tez mieli robiony program albo np boxa wstawiany wlasnie u takich garazowców i potem sie okazywalo na hamowni z eprzyrost byl aż calych 8 koni. Potem lekie zdziwko ze przecieć mialo to dawac +30 koni.
Jak ty robisz program w aucie u druciaża i potem wnioskujesz tfu ten gosc wnioskuje ze zrobil ci w AFN 150 koni programem to ja twierdze ze jest idiotą. Samym programem nie ma sznas na tyle wycisnac. TO juz by byly siódme poty i bez kontroli na hamowni i parametrów to raczej lipton z tego bedzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
22-03-2013, 20:52
po pierwsze primo:
leje ciepłym moczem na te wasze dyskusje na temat wykresow itd a czy na pewno miał 115 a boxy a srele morele.. kazdy robi jak uwaza w swoim aucie i basta. jezeli komus poprawia samopoczucie wykres ktorym sie moze pochwalic na forum to gratuluje. ja nie podnioslem mocy zeby teraz dyskutowac o tym czy ten tuner lepszy od tamtego tylko zeby czuc pod dupskiem ze moge wiecej i przyjemniej. po drugie primo nie jezdze tdikami od wczoraj a od bardzo dawna i zjadlem zeby na wielu rzeczach i potrafie odroznic przyrost 8ps wesol.. i jesli ta gadka o idiocie do mnie to wez sobie na wstrzymanie bo: -przeczytaj jeszcze raz 3 posty wstecz i zobacz o jakich silnikach pisze bo 115 to napewno nie afn -wogle ale to wogle nie masz pojecia gdzie robilem u kogo i nie wiesz jaki poziom wiedzy jest goscia a nazywasz go garazowcem i druciarzem... zacznij grac w totka bo widze ze potrafisz wrozyc z fusow albo masz szklaną kule, niestety milonerem nie zostaniesz -jest wielu dobrych facowcow co nie maja hamowni a zrobią ci program na tip top np takim wg ciebie garazowcem i druciarzem jest leo... a znam go z innego forum od chyba 2003 roku gdzies i wiem ze jest super koles i sie zna na tdikach ale wtedy nie grzebal sam tylko jezdzil do znanego tunera a teraz sam robi i co garazowiec? wg ciebie tak bo wyznacznikiem jest hamownia... gdyby byl blizej mnie to w ciemno bym do niego pojechal i o nic nie pytal po trzecie primo nie dajmy sie zwariowac, filozofii nie ma na seryjnych gratach w zwyklym podniesieniu parametrow pracy silnika i hamownia nie jest potrzebna jest to chwyt marketingowy i lament tunerow bo sie wyzerka skonczyla jak kiedys sie placilo za softa po 2 -3 tysiaki a teraz zrobi to bardziej ogarnieta osoba tak jak podkrecenie procka w lapku. nie zmienia to faktu iz uwazam ze hamownia jest potrzebna ale w przypadku zmiany turba, wtryskow itd to wtedy sie stroi konkretnie. a pitolenie farmazonow i sprawdzanie wielce silnika i osprzetu przed zwyklym chipem i gadka ze dostosowanie mocy do slabszego turba czy padajacego sprzegla to sory!!! i tak padnie i tak padnie jak sie konczy, i przeciaganie zywota nie ma najmniejszego sensu tylko wtedy sie wymieni na nowe i co??????? znowu pojedziesz zeby stroic na nowo?? gratulacje... ja wychodze z zalozenia ze jesli sie ma skonczyc to sie skonczy predzej, naprawie co mam i smigam dalej. Poza tym nie raz chodzily sluchy i to niedawno nawet ze ci wielcy wgrywaja gotowce i bo kurna panowie ile mozna grzebac i nawymyslac czego nowego w takich samych silnikach i czym wielce te silniki sie roznią od siebie, jedna rzeczą zuzyciem osprzetu. niemiec nie przyklada wagi do kazdego auta i nie piesci go z osobna, wychodzi z fabryki wg okreslonych norm i tyle. jak dobry tuner robil juz dany silnik kilka dziesiat razy to on juz z zamnknietymi oczami i taka mape ustawi i nie potrzebuje do tego hamowni bo dobrze wie co wyjdzie... ale niektorzy wolą sie lepiej poczuc i za to placą... ja traktuje tego wirusa jak zatankowanie zbiornika do pelna i tyle w temacie... i jestem wkurwiony ze odpisuje bo mowilem ze nei bede sie wdawal w dyskusje na ten temat ale nie wytrzymalem.
22-03-2013, 21:00
radzio
Tez robie pod siebie a nie publike.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|