Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
moze byc cos zle wyregulowane lub tak jak pisalem moz emasz przytarte amorki. Byly problemy z morkami sachsa czy bistein'a ze sie zacieraly tak ze juz nie dawaly sie ani wydluzyc ani wcisnać. JA ci mowie ze nie ma opcji by amorek mial sprawnosc 95%
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Gdyby amorki były przytarte to komfort jazdy byłby jak w czołgu a wszystko jest ok.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ojj juz mi cycki opadaja. nie mysl zero jedynkowo. Moga sie przycierac lekko., srednio i mocno. Moga sie zacierac tylko w pewnym polozeniu tloczyska. Kto wie co jet nie tak. Zreszta juz pisalem z emoze sprzet jest nieco zle skalibrowany. Nawet rodzaj sprezyn ma wplyw na pomiar skutecznosci amorkow tak jak i cienienei w kolach, rozmiar ogumienia itd. Prawidlowo powinno sie ustawic przed wjazdem cisnienie w kolach. Pytam sie kto to robi na SKP?? Na uczelni w Szczecienie na Klonowica 11 mamay stacje SKP ( szczeciniaki wiedza gdzie to i pewnie tam byli) powiem ci ze mielismy zajecia na tej stacji SKP- sa łąwki- nie wierzysz to przyjedz a przedstawie cie profesorowi Bryczkowskiemu, który tam użaeduje oraz mojemu koledze ze studiów Arturowi Czemnemu, ktory takze na tej stacji pracuje. Robilismy takie pomiary na tej stacji. Tak jak i sprawdzanie hamulców robilismy ze powiadam ze nie wiem czy w godzine bysmy to wszystko ogarneli. Pomiary i wszystkich korektorów sily hamowania ( a jest ich kilka w aucie) i badanie na drodze opożnieniomierzem i z powietrzem w kolach podwyzszonym i obnizonym do normalnego i z jedna strona niedopompowana a druga przepompowana. Naprawde nie jest to takie hop siup.
Nie widzialem wynikow amorków zeby mialy po 95%. Nowe amorki zakladalem i w megance swojej i mieryzlem skutecznosc i w astrze G tez zakladalem KYB a nawet w meganie robilem kiedys taki myk ze przerobilem sprawne przednie amorki na tylne. Te to mialy podwyszona sprawnosc z wiadomych przyczyn ale i tak nie były to wyniki po 90% tylko nieco nizej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Zauwazyle uszkodzona gume na prawym przegubie. Bedzie trzeba wymienic. <zly>
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
Wymienili mi zimną muszle od AUYdo TURBO ASZ,teraz wszystko idealnie pasuje,koszt 350zł.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
Naprawione przewody niędzy klapą a karoserią,czyli dodatkowe swiatło stopu i juz brak zwarcia przy wrzucaniu wstecznego
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
No i dzisiaj kolej przyszła na wymianę pasa bezpieczeństwa kierowcy.Z racji znajomości w zakładzie produkującym pasy udało mi się wymienić sam pas bez kasety a wymiana przy zachowaniu pewnych zasad jest bardzo dziecinnie prosta.dałem stary pas wraz z klamrami bo poprzedni właściciel chyba go pogryzł i się paskudnie pruł na brzegu, kolega wszył mi wszystko włącznie z tą białą wszywką zaznaczam że wszystko na profesjonalnym sprzęcie w zakładzie produkującym pasy. czas pracy ok 1 browarka (1/2 h) hihi
nie ma rzeczy nie do naprawienia, są tylko niekompetentni "fachowcy"
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Wczoraj zamontowałem ringi na zegary, przelutowałem i zakodowałem pilota (wreszcie działa), a dzisiaj wymieniłem matę grzewczą lusterka kierowcy. Zostanie prawa strona, ale odkleić to wszystko to jakaś masakra jest.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm