Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
24-02-2013, 10:37
Post: #223
|
|||
|
|||
RE: Co zrobilem/am dzisiaj w swoim Sharanie
ojj juz mi cycki opadaja. nie mysl zero jedynkowo. Moga sie przycierac lekko., srednio i mocno. Moga sie zacierac tylko w pewnym polozeniu tloczyska. Kto wie co jet nie tak. Zreszta juz pisalem z emoze sprzet jest nieco zle skalibrowany. Nawet rodzaj sprezyn ma wplyw na pomiar skutecznosci amorkow tak jak i cienienei w kolach, rozmiar ogumienia itd. Prawidlowo powinno sie ustawic przed wjazdem cisnienie w kolach. Pytam sie kto to robi na SKP?? Na uczelni w Szczecienie na Klonowica 11 mamay stacje SKP ( szczeciniaki wiedza gdzie to i pewnie tam byli) powiem ci ze mielismy zajecia na tej stacji SKP- sa łąwki- nie wierzysz to przyjedz a przedstawie cie profesorowi Bryczkowskiemu, który tam użaeduje oraz mojemu koledze ze studiów Arturowi Czemnemu, ktory takze na tej stacji pracuje. Robilismy takie pomiary na tej stacji. Tak jak i sprawdzanie hamulców robilismy ze powiadam ze nie wiem czy w godzine bysmy to wszystko ogarneli. Pomiary i wszystkich korektorów sily hamowania ( a jest ich kilka w aucie) i badanie na drodze opożnieniomierzem i z powietrzem w kolach podwyzszonym i obnizonym do normalnego i z jedna strona niedopompowana a druga przepompowana. Naprawde nie jest to takie hop siup.
Nie widzialem wynikow amorków zeby mialy po 95%. Nowe amorki zakladalem i w megance swojej i mieryzlem skutecznosc i w astrze G tez zakladalem KYB a nawet w meganie robilem kiedys taki myk ze przerobilem sprawne przednie amorki na tylne. Te to mialy podwyszona sprawnosc z wiadomych przyczyn ale i tak nie były to wyniki po 90% tylko nieco nizej. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|