15-12-2018, 21:24
Kalamb da rady ogarnac te zamykanie i otwieranie szyb q 2001??
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
15-12-2018, 21:24
Kalamb da rady ogarnac te zamykanie i otwieranie szyb q 2001??
Ja mam 2001 zależy to od tego czy jest dostępny MFA ( komputer), manetka od wycieraczek z przyciskami i wskazania na fisie.
Tylko wtedy można wprowadzić skuteczną zmianę w epromie.
16-12-2018, 08:22
Fis jest jak zawsze wylany ale pelny
Pomoglbys mi to ogarnac jak bym kupil kabelek???
16-12-2018, 09:30
Ogarniemy :-)
16-12-2018, 18:57
Ok potrzebny program Vag Eeprom Programmer 1,9 i zwykły interfejs KKL.
W opcjach programu ustawiasz USB, gdy się połączy zczytujesz Dash, w adresie 0416 zmieniasz C1 na E1 i wgrywasz funkcją write eeprom ( wyzeruje się zegar i trip) wyłączasz/włączasz zapłon, reset ( od spodu manetki ) i gotowe:-). W opcjach komputera pojawi się ikonka dystrybutora z ilością km do przejechania. Dodatkowo możesz zmienić podświetlenie zegarów po włączeniu zapłonu bez uruchamiania świateł. Adres 01ED ( w niektórych modelach adres 021F) Zmieniasz druga cyfrę pierwsza zostaje tak jak jest 0- brak podświetlenia 3- wyświetlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- wskazówki B- wskazówki i wyświetlacz D- wskazówki i skala F- wszystko Dodatkowo zmieniając w adresie 0417 z 02 na 6B uruchamiasz napis WELCOME po włączeniu zapłonu ;-) Działa tylko na pełnym fisie. Ponoć można tez to zrobić programem Vag K+Can Commander (ver. 1,4 lub 3,6) tyle, ze potrzebny jest taki kabel (K+Can) ja używam wersji 2,5, która pracuje na KKL
17-12-2018, 08:12
(17-12-2018, 02:20)kalamb napisał(a): Ok potrzebny program Vag Eeprom Programmer 1,9 i zwykły interfejs KKL.To ja juz widze ze nie dam rady
17-12-2018, 11:50
W ubiegłym tygodniu wymieniłem uszczelkę głowicy.
Po zmierzeniu występu tłoka (0,93 do 1,03) okazało się że uszczelka ląduje taka sama (dwie dziury) Starą uszczelkę mogłem dokręcić mając na kluczu 110Nm więc chyba troszkę słabo była dokręcona. Objawy standardowe: wyrzucanie płynu pod obciążeniem, momentalny brak grzania przedniej nagrzewniczki. Płyn do szukania CO2 w układzie chłodzenia nie zadziałał. Teraz mam nadzieje, że wytrzyma więcej niż 80tyś.
Dzięki cierpliwości kalamba mój FIS pokazuje już dystrybutorek z ilością km do tankowania.
Dzięki A, i jeszcze. Kilka dni (a nie chciało się robić jak ciepło było...) temu w końcu zrzuciłem deskę i naprawiłem silnik klapy obiegu wewnętrznego. A właściwie nie silnik, tylko przejścia między gniazdem a silnikiem. Jak widać na obrazkach, miałem popękane luty na bolcach gniazda i na stykach do silniczka. Nałożyłem więcej cyny i dodatkowo dolutowałem cienkie przewody, gdyby luty na płytkach znowu puściły. Klimatronik przestał migać, szyby (m)nie(j) parują. Ale pojawił się niepożądany efekt uboczny - coś brzęczy na środku deski w wąskim zakresie obrotów (ok. 2500). Czyli na wiosnę znów rozbiórka...
20-12-2018, 12:38
Nowe oponki Fulda Multicontrol 195/65 r15
Kopółka i przewidy bo stare Janmory świeciły w ciemnościach. Teraz Magneti marelli zobaczymi ile pochodzą |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|