Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Mnie zaboli w lipcu :p
-Hamulce tył czekają w bagażniku
-Przod do lipca bedzie do zmiany
-czysczenie zmiennej geometrii turbinki
-czujnik światła wstecznego.
-Czujnik tem. wody G62
-odgrzybianie klimy+ filtr
-ruda w kilku miejscach zaczyna wychodzic.
-auto detailing (doprowadzenie lakieru po poprzednim wlascicielu ktory kochał szorować swój samochód.
W lutym wymieniony dwumas
-sachs + sprzęgło docisk LUK jak dobrze pamietam kolo 1800 zł
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 295
Liczba wątków: 28
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
Zawór rozprezny, osuszacz i spawanie jednego węża klimy. Nabicie i odgrzybienie
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
regeneracja zacisk prawy tył, lewy tyl byl chwilę wcześniej... przeguby wewnętrzne z kielichami. razem ok 1500..
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(30-05-2017, 17:40)krzysiek.stezyca@wp.pl napisał(a): -wymiana rozrządu - koszt 1000,-zł z robocizną
-wymiana poduszki pod silnikiem - koszt 520,-zł z robocizną
-wymiana klocków hamulcowych + naprawa zacisków - koszt 550,-zł z robocizną
-wymiana 2x końcówki drążka - koszt 200,-zł z robocizną
-odgrzybianie klimy 130,-zł
-wymiana oleju + filtr - koszt 210,-zł z robocizną
-wymiana pasek wielorowkowy + napinacz - koszt 230,-zł z robocizną
-geometria kół - koszt 75,-zł
-filtr powietrza, paliwa, kabinowy - koszt 180,-zł
-i inne drobne...
ŁĄCZNIE 2800,-zł ALE BÓL
myślę że spokojnie można by było zejść te 800 zł w dół to tak na spokojnie.ale najważniejsze że autko naprawione i miło się jeździ
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wszystko zalezy od tego tez kto robi jak robi i na jakich czesciach,gdzie kupionych. W tune up wymiana rozrzadu ponad patyka kosztuje. No coz cenia sie bo robia pozadnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
RE: Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
(Wczoraj 17:40)krzysiek.stezyca@wp.pl napisał(a):
-wymiana rozrządu - koszt 1000,-zł z robocizną
-wymiana poduszki pod silnikiem - koszt 520,-zł z robocizną
-wymiana klocków hamulcowych + naprawa zacisków - koszt 550,-zł z robocizną
-wymiana 2x końcówki drążka - koszt 200,-zł z robocizną
-odgrzybianie klimy 130,-zł
-wymiana oleju + filtr - koszt 210,-zł z robocizną
-wymiana pasek wielorowkowy + napinacz - koszt 230,-zł z robocizną
-geometria kół - koszt 75,-zł
-filtr powietrza, paliwa, kabinowy - koszt 180,-zł
-i inne drobne...
ŁĄCZNIE 2800,-zł ALE BÓL AngryAngryAngry
myślę że spokojnie można by było zejść te 800 zł w dół to tak na spokojnie.ale najważniejsze że autko naprawione i miło się jeździ
Wiem że mógłbym zejść niżej na tym wszystkim - też się zorientowałem, że gość ma bardzo drogie części - pewnie na tym dodatkowo zarabia, raczej więcej już tam nie pojadę, chyba, że ze swoimi częściami. Tak to jest z mechanikami.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak tylko zerknij sobie na FB np tune up jak sie konczy kupowanie rozrzadu na internecie. Sek w tym ze majac fakture ta co masz teraz w razie awarii i nawet rozdupcenia calego silnika sprawe masz wygrana. Przyniesiesz czesci z allegro to sprawa nie do wygrania. Poczytaj nawet na necie jak to kupa firm niewiadomego pochodzenia ale pewnie chiny podrabia i lozyska i inne rzeczy. Cale kontenery takich czesci leza unas w szczecinie w porcie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 200
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
1
Wymieniłem sprzęgło alternatora, robota na luzie w godzinkę
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
26-06-2017, 00:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-06-2017, 00:46 przez koleś.)
Trochę się spóźniłem więc napiszę co wczoraj zrobiłem.
W Alhambrze:
Wyczyściłem panel klimatyzacji. Kiedyś ktoś go zalał czymś słodkim. Colą chyba. Przyciski chodziły ciężko i się blokowały. Wyjmowałem każdy i myłem.
Umyłem korek wlewu oleju i wszelkie gumki, które tam były bo był syf.
Umyłem gumę przy wlewie paliwa. Nie mam zdjęcia.
Zamontowałem kamerkę. Była podłączona do gniazda zapalniczki, które ma zasilanie cały czas. Nie pasowało mi to więc zrobiłem dodatkowe gniazdo pod schowkiem pasażera. Gniazdo oryginalne z oryginalną wiązką. Kabelek zasilania podłączyłem do skrzynki bezpieczników. Było puste miejsce w skrzynce. Bezpiecznik nr 1.
W Sharanie:
Dołożyłem podświetlenie nóg.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
Alhambra dziś trafiła na warsztat. Nie przeszła przeglądu z powodu luzów sworzni czy czegoś tam na dole. Nie działało też oświetlenie tablicy (wymieniłem na ledy) i prawa postojówka (zrobione).
Przy okazji będzie wymieniony olej + filtr i pasek wielorowkowy.
Wymieniłem filtr powierza i kabinowy.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
|