05-03-2021, 15:51
Uszczelka to uszczelka. Masz kanały w bloku i głowicy wodne i kanały olejowe. Nie są za blisko siebie więc by puściło jedno w drugie to słabo prawdopodobne. Natomiast kanał wodny a tu gdzie komora spalania gdzie tłok śmiga to jest odległość jakieś 2 mm. I teraz puszczają te 2 mm uszczelki i pchają spaliny czyli spalona ropę nad tłokiem właśnie w kanał wodny.
Nie ma takiej możliwości by pompa wodna pchała gdzieś wodę a ta by nie miała możliwości ujścia. I niby gdzie ta woda płyn chłodzący miała iść? Gdzie w dół gdzieś w blok, w chłodnice? Może węże pompuje jak balon. To po zgaszeniu silnika przecież spokojnie może płyn wrócić nawet i ta pompa wodna. Ale nie nie wróci do zbiorniczka bo w zbiorniczku zrobiło się mega ciśnienie właśnie od spalin. Robi się taka poduszka sprężonego gazu.
Nie ma takiej możliwości by pompa wodna pchała gdzieś wodę a ta by nie miała możliwości ujścia. I niby gdzie ta woda płyn chłodzący miała iść? Gdzie w dół gdzieś w blok, w chłodnice? Może węże pompuje jak balon. To po zgaszeniu silnika przecież spokojnie może płyn wrócić nawet i ta pompa wodna. Ale nie nie wróci do zbiorniczka bo w zbiorniczku zrobiło się mega ciśnienie właśnie od spalin. Robi się taka poduszka sprężonego gazu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.