03-11-2020, 11:17
Witajcie!
Od kilku dni już dwukrotnie wyskoczyła mi kontrolka czek endżin i pojawia się ciągle ten sam błąd:
9569 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229E 00 [237] - Electrical Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 199133 km
Date: 2095.14.30
Time: 09:34:02
Engine speed: 2768.50 /min
Normed load value: 81.2 %
Vehicle speed: 132 km/h
Coolant temperature: 77 °C
Intake air temperature: 19 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 13.440 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside air temperature: 11.5 °C
Status of electrical malfunction of NOx sensor 2-Bit 0: 00001010
Exhaust gas temperature sensor 4: 380.5 °C
Mean injection quantity: 50.95 mg/stroke
Limitation: torque: 390.0 Nm
Readiness: 1 1 0 0 0
Czy ktoś może pomóc mi zdiagnozować, gdzie szukać przyczyny lub przyczyn, albo też jak głębiej poszukać problemu w VCDSie (parametry w blokach pomiarowych)?
Ogółem znalazłem tylko do tej pory informacje, że może to być albo ta sonda do wymiany, albo coś z układem AdBlue, zgadza się? Płyn dolewany był około 1000km temu.
Miłego dnia
Od kilku dni już dwukrotnie wyskoczyła mi kontrolka czek endżin i pojawia się ciągle ten sam błąd:
9569 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229E 00 [237] - Electrical Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 199133 km
Date: 2095.14.30
Time: 09:34:02
Engine speed: 2768.50 /min
Normed load value: 81.2 %
Vehicle speed: 132 km/h
Coolant temperature: 77 °C
Intake air temperature: 19 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 13.440 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside air temperature: 11.5 °C
Status of electrical malfunction of NOx sensor 2-Bit 0: 00001010
Exhaust gas temperature sensor 4: 380.5 °C
Mean injection quantity: 50.95 mg/stroke
Limitation: torque: 390.0 Nm
Readiness: 1 1 0 0 0
Czy ktoś może pomóc mi zdiagnozować, gdzie szukać przyczyny lub przyczyn, albo też jak głębiej poszukać problemu w VCDSie (parametry w blokach pomiarowych)?
Ogółem znalazłem tylko do tej pory informacje, że może to być albo ta sonda do wymiany, albo coś z układem AdBlue, zgadza się? Płyn dolewany był około 1000km temu.
Miłego dnia