18-11-2015, 18:37
Witam,
również przerabiałem temat szarpania w moim sharanie 2.0 LPG. Wymieniłem wiele części, ale doszedłem do sedna sprawy. W moim przypadku winowajcą była kopułka - po wymianie na inną wersję problem zniknął. Załączam zdjęcie kopułki, która była wadliwa - mimo, że była NOWA! U mnie zbierała się wilgoć pod czarną gumą, wymieniłem więc na wersję bez "ogumowania", cała pomarańczowa i problem zniknął.
Aby sprawdzić czy u was występuje ten sam problem należy uruchomić silnik nocą lub w ciemnym pomieszczeniu, najlepiej niech jedna osoba wkręca go na obroty a druga po ciemaku obserwuje kopułke i ogólnie cały układ zapłonowy czy nie ma iskrzenia, u mnie było ono w miejscu oznaczonym strzałką.
również przerabiałem temat szarpania w moim sharanie 2.0 LPG. Wymieniłem wiele części, ale doszedłem do sedna sprawy. W moim przypadku winowajcą była kopułka - po wymianie na inną wersję problem zniknął. Załączam zdjęcie kopułki, która była wadliwa - mimo, że była NOWA! U mnie zbierała się wilgoć pod czarną gumą, wymieniłem więc na wersję bez "ogumowania", cała pomarańczowa i problem zniknął.
Aby sprawdzić czy u was występuje ten sam problem należy uruchomić silnik nocą lub w ciemnym pomieszczeniu, najlepiej niech jedna osoba wkręca go na obroty a druga po ciemaku obserwuje kopułke i ogólnie cały układ zapłonowy czy nie ma iskrzenia, u mnie było ono w miejscu oznaczonym strzałką.