Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.4 TSI 2014 Sharan, jaki to silnik
#1
Dzien Dobry,

Poszukuje pomocy w rozróżnieniu silnika 1.4 TSI [2014]. Chciałbym sie upewnic czy to juz EA211.
W załączniku zdjecie kodów, moze ktos z Was moze doradzic.

Z gory dzieki

M


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz




#2
Na 99 procent ea111. Ea211 byl od 2012 ale raczej nie w sharanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Dzieki,

Dosylam zdjecie samej jednostki.

Warto isc w ten slink przy przebiegu < 40k km ?
Czy lepiej poczekac na ogloszenie z EA211 ?



Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
1.4 do Sharana fuuckk Big Grin . Przecież waga samego samochodu to ok 1900 kg . Szukać 2 litry 140 KM zrobić chipa na 180 KM i fabrycznego Superba 190 KM objeżdżasz.
Odpowiedz
#5
A jechałeś 1.4 w Sharanie? Mam akurat ten silnik i uważam że jest ok. Tutaj masz porównanie 1.4 z 150 konnym dieslem.
https://translate.googleusercontent.com/...uePgk2dyLw
Odpowiedz
#6
kolego, 1.4 nie jest okej.
Odpowiedz




#7
Możesz wytłumaczyć? Mam znajomych co mają ten silnik na pasku w różnych autach i sobie chwalą. Pozdrawiam
Odpowiedz
#8
2 litry do Sharana to jest mało, a co dopiero 1.4.
Że pojemność jest ważna mogę wytłumaczyć na przykładzie samochodów dostawczych zwanymi BUSAMI. Weź sobie Mastera 2.3 l o mocy 175 KM i Iveco Daily z motorem 3 l o zbliżonej mocy. Załaduj 2 t na pakę busa z kurnikiem i plandeką i wyślij go na trasę w Niemczech na 7 mke. Górki, dolinki, Iveco wjedzie na 6 biegu lub na 7 na Hi maticu, a Master ledwo na 4 biegu.
Dlatego uważam, że silnik 1.4 do Sharka to gówno. Jego cykl życiowy to około 250 tys km przecież to śmiech. Fajnie na pewno jeździ jak jest nowy i jak śmiga po mieście, ale gdzie tam na trasy taką kosiarką w takiej budzie.
Odpowiedz
#9
Proponuję abyś przejechał się nim w trasę bo jakoś normalnie się jeździ. Mam też 155 konnego diesla w aucie 200 kg lżejszym i nie ma prawie różnicy. Może dlatego ze Sharan nowszy albo DSG ndrabia. Wolę jeździć Sharanem bo jest w nim cisza i nie drga jak diesel. Elastyczności do 160km/h nie brakuje. A że wytrzymue 250 kkm to możliwe ale nie robi mi to różnicy. Pozdrawiam
Odpowiedz
#10
w Sharku 2 litry są bardzo dobrze wyciszone i nie powodują żadnych wibracji nawet ze zużytą dwumasą Wink.
To jest Twoje zdanie i je szanuję. Na pewno 1.4 ma swoje plusy. A jak spalanie?
W dieslu waha się między 4.5 l, a 9 l .
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Silnik ccz Marod 1 773 15-02-2022, 09:40
Ostatni post: Moto Gburek
  Silnik 1.4 TSI rafi.zafi 7 4,036 28-08-2019, 00:42
Ostatni post: wesz82
  Silnik EA888 mpiotrek 1 1,203 23-06-2019, 19:02
Ostatni post: mpiotrek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości