30-09-2020, 20:04
W 7M nie ma długiego kodowania ze względu na brak pełnego CAN
Awaryjne migają przy hamowaniu
|
30-09-2020, 20:04
W 7M nie ma długiego kodowania ze względu na brak pełnego CAN
30-09-2020, 20:11
W 7m można powiedzieć nawet że nie ma can. Chodzi oto że auto diagnozuje się interfejsem bez can więc z tego można wnioskować. Auta nowsze jak golf 5 czy 6 itp mają magistralę can bo generalnie wszelakie funkcje są sterowane przez bord i gatka ewentualnie bcm. W 7m to w zasadzie co jest sterowane po can? Chyba tylko komunikacja lucznik-steriwnik silnika bo czasem chyba cis tam po radiu idą jakieś dane ale nie wszystko tylko mała część. Ani światła ani centralny ani oświetlenie wnętrza nie jest sterowana po can.
01-10-2020, 14:54
To prawda nie diagnozujemy Canem aczkolwiek linia CAN jest doprowadzone do złącza diagnostycznego OBD. Niestety nie jest ta opcja uruchomiona programowo działa tylko wewnętrznie zegary->sterowniki silnika, skrzyni biegów automat-> ABS-> airbag, kierownica multi i fabryczne radio
01-10-2020, 16:34
Komunikacja po can a diagnostyka po analogu.
05-10-2020, 23:07
Wszyscy mądrzy ale nikt na temat Ponawiam pytanie , czy posiada ktoś dostęp do schematów eletrycznych świateł stopu ????
Mam jakieś schematy świateł stop do sharana do galaxy nie wiec trudno powiedzieć czy są różnice czy nie ma.
Sprawdź „czystość” punktów masowych w tylnych schowkach.
06-10-2020, 02:40
Kalamb - sprawdź priva.
Wiązki w obrębie budy są takie same dla trojaczków.
Straciłem z Mareckim kontakt i nie wiem do czego doszedł. Wysłałem schematy ale mnie nurtują te dwa „kliknięcia” kierunków. Podejrzewam uszkodzony zamek który podczas hamowania gdy może powstać naprężenie w drzwiach „próbuje” otworzyć podając impuls. Albo sam włącznik awaryjnych.
11-10-2020, 23:57
stawiam albo na jakieś cudowne ustrojstwo wpięte w instalację, albo na zwarcie między kablami stopu i migaczy
12-10-2020, 00:55
Tylko dlaczego dwa razy. Zwarcie dawałoby różne „odstępy” nieregularne
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|