Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Szklanki nie mają nic do ścięcia zębów z paska. Aż dziwne że chodzi. No ale może może kupa szczęścia była. Sprawdź czy śruba centralna na wale nie jest luźna choć pd nie miały aż tak problemów z tym jak vp.
Jakiej firmy to był pasek co go tak ścięło?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2020
Reputacja:
0
27-09-2020, 21:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2020, 21:19 przez Tomekkcase.)
Szklanki dostały po tym jak rozrząd przeskoczyl chyba, nie były powodem przeskoczenia, powodem był zmęczony pasek który pogubił zęby
Pasek dayco ale powodem było jego zużycie więc nie szukam tu wymówki ani szukania winy czy też sprawcy, tylko zastanawia mnie czy faktycznie tylko szklanka mogła dostać
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
Trzeba ściągać głowicę, te stuki to podgięte zawory, miałeś dużo, dużo szczęścia, ze tylko tak się stało.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2020
Reputacja:
0
Tylko ze te stuki nie są ciągle, nie ma kopcenia, nie ma braku mocy, chodzi długo i stuknie raz na jakiś czas albo 2 razy na jakiś czas, po przejechaniu próbnej jazdy 10km i staniu 10 minut potem na wolnych obrotach stuknął tak parę razy, dźwięk jak by szklanka była przerwana i co któryś raz nie nadążyła się napełnić i stłumić, więcej autem nie jeździłem po 2 stykach zgaszony, jutro zobaczymy co tam jest grane i czy rozrząd i szklanki wyeliminują problem czy bd musiał szukać słupka, mimo tego odpala na strzała, chodzi równo, i jest w pełni elastyczny
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie ma opcji by szklanka się zepsuła po zerwaniu paska bo tłok przywalił w zawór. Jeśli dostały zawory to jest szansa że je pokrzywilo ale wtedy to nikłe szanse żeby odpalal ładnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2020
Reputacja:
0
No właśnie a odpala ładnie na zimnym i ciepłym, pełen zakres mocy, zero drgania i jakiegoś dymienia, głupi przypadek, dzisiaj opiszę jak zdejmę pokrywę i wałek jak to wygląda
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To powinien śmigać dalej. Dobre jest to w tych 8 zaworowych że zawory są prostopadle do ruchu tłoków. Jest szansa że ocaleją.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.