Jeśli nie zmienisz to tez padnie. Skrzynie z takim przebiegiem mogą paść ale raczej przy wymianie dynamicznej czyli maszyna przepycha cały olej pod ciśnieniem. Jestem właśnie po pierwszej wymianie. Poprzednia była ponad dwa lata temu. Powiem Ci olej nieciekawie wyglądał. Następna za ok 500 km a trzecia po 1000 od drugiej. Ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o precyzję działania a w związku z tym dłuższym użytkowaniem bez problemów.
Jeśli chodzi o kabelkologie to wyglada to tak. Na prawej burcie masz sterownik skrzyni biegów, wpięta jest w niego wielopinowa duża wtyczka, nie twierdze oczywiście, ze to jest na pewno przyczyna. Jeśli masz program diagnostyczny to po trasie możesz sprawdzić temperaturę oleju, może być tak, ze olej już jest jak woda i może się mocniej zagrzewać.
W skrzyni od góry masz jedną okrągłą ( obok wlewu oleju ) po lewej i płaska 8 pionową bardziej na środku. Dodatkowe dwie z tej wiązki za prawą lampą ale one odpowiadają za wysłanie sygnałów do sterownika silnika i sterownika ABS.
Co do wymiany jeśli masz garaż i kanał to procedura jest bardzo prosta można zrobić samemu.
Jeśli chodzi o kabelkologie to wyglada to tak. Na prawej burcie masz sterownik skrzyni biegów, wpięta jest w niego wielopinowa duża wtyczka, nie twierdze oczywiście, ze to jest na pewno przyczyna. Jeśli masz program diagnostyczny to po trasie możesz sprawdzić temperaturę oleju, może być tak, ze olej już jest jak woda i może się mocniej zagrzewać.
W skrzyni od góry masz jedną okrągłą ( obok wlewu oleju ) po lewej i płaska 8 pionową bardziej na środku. Dodatkowe dwie z tej wiązki za prawą lampą ale one odpowiadają za wysłanie sygnałów do sterownika silnika i sterownika ABS.
Co do wymiany jeśli masz garaż i kanał to procedura jest bardzo prosta można zrobić samemu.