03-02-2020, 22:48
A skąd koncepcja, że to prawy amortyzator jest wadliwy? Bo mniej tłumi?
Koła miałeś prawidłowo napompowane?
Amortyzatory jakiej firmy? Mechanik nie zwracał uwagi np. na pęknięcie sprężyny?
Wymiana sprężyn nie jest konieczna jeśli te które są działają jak trzeba. Uważam, że lepsze używane oryginały niż jakieś zamienniki. No chyba, że ktoś mota gwinty itp. to wtedy owszem.
Zawieszenie w sharanie jest skrajnie proste, amortyzator + poduszka z łożyskiem + dwie tuleje gumowe i finał.
Jeszcze sworzeń, łącznik stabilizatora i gumy stabilizatora - ale tutaj jak będzie wyrobione coś to od razu słychać.
Co do wymiany wszystkiego... niby można, jednak biorąc pod uwagę jakość obecnych elementów to czasem lepiej zostawić stare jak działa niż zakładać nowe.
Koła miałeś prawidłowo napompowane?
Amortyzatory jakiej firmy? Mechanik nie zwracał uwagi np. na pęknięcie sprężyny?
Wymiana sprężyn nie jest konieczna jeśli te które są działają jak trzeba. Uważam, że lepsze używane oryginały niż jakieś zamienniki. No chyba, że ktoś mota gwinty itp. to wtedy owszem.
Zawieszenie w sharanie jest skrajnie proste, amortyzator + poduszka z łożyskiem + dwie tuleje gumowe i finał.
Jeszcze sworzeń, łącznik stabilizatora i gumy stabilizatora - ale tutaj jak będzie wyrobione coś to od razu słychać.
Co do wymiany wszystkiego... niby można, jednak biorąc pod uwagę jakość obecnych elementów to czasem lepiej zostawić stare jak działa niż zakładać nowe.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.