(31-01-2020, 20:27)DanielWroclaw napisał(a): - wyśle amortyzator (prawy) do producenta i jeśli wyjdzie, że jest wadliwy to naprawa będzie za darmo jeśli jednak sprawny to zapłacę za wymontowanie i zamontowanie.specjalistą nie jestem, ale wydaje mnie się że tłumienie to ogarnia sprężyna razem z amorem, ale nie wiem czy, a jeśli tak to jaki udział w tłumieniu drgań ma reszta elementów zawieszenia.
- proponuje wymienić sprężynę, bo ona może być powodem (jednak pewności nie mają)
jak wymienisz sprężynę to i tak zapłacisz za wymontowanie i zamontowanie amorka...
wydaje mnie się że potrzebujesz dobrego fachmajstra żeby przejrzał zawias dokładnie. swoją drogą (nie żebym się czepiał) czy nie było lepiej założyć nowe sprężyny z amorami i całą resztą, którą wymieniałeś?
jak robiłem zawias u siebie (czy to w sharanie, czy w alhambrze) wymieniałem wszystko (pomijam już fakt że zakładałem gwint w obu) tzn wszystkie tuleje, łożyska amorów, łączniki.. generalnie wszystko, co pracuje w zawieszeniu, nie zależnie od stanu wymienione na poliuretan lub część z poliuretanem
byl VW Sharan 1.9TDi AUY
jest SEAT Alhambra 1.9TDi ASZ
jest CBR600 F4i '02
jest R6 5SL '03
jest SEAT Alhambra 1.9TDi ASZ
jest CBR600 F4i '02
jest R6 5SL '03