21-12-2019, 20:14
Dla mnie wadą silnika 2.8 jest to że tam jest ciasno do napraw. Niestety też słabo rozwojowy jeśli chodzi o moc ale te auta już są generalnie niewiele warte dzisiaj. Silnik tu niewiele ma do gadania i ładowanie kasy czy do 2.8 czy TDI jest już słabo opłacalne. Tdika można też spokojnie zrobić na grubo ponad 200 koni. Jeden na forum unas ma tdika zrobionego na chyba coś koło 230 koni. Ja miałem na deczko ponad 200 koni. Real asfalt i brakowało tylko napędu jakiegoś sensownego na cztery koła tak by przekazać ta moc czego tu nigdy nie było. Zapodac napęd z jakiejś terenówki i mocny TDI zrobiony i myślę że autko byłoby fajne ale to projekt jakbym wygrał w totka.
Temat jest trudny i myślę że nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja za dieslem bo mi łatwiej naprawiać no i taniej.
Temat jest trudny i myślę że nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja za dieslem bo mi łatwiej naprawiać no i taniej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.