(05-12-2019, 14:39)pablooo4 napisał(a):(01-12-2019, 23:50)Stefano napisał(a): W dogrzewaczu D5WZ, pompki na podszybiu nie zdiagnozujemy, jest sterowana z centralnej elektryki auta /09/, natomiast w ogrzewaniu postojowym, np. D5WS, pompka płynu jest przy piecu i widać ją w blokach pomiarowych ogrzewania /18/. Można też ją uruchomić w teście podzespołów.
ok, pompka jest na 12v i można ją podpiąć bezpośrednio do aku aby sprawdzić działanie?? nie uwalę jej w razie czego??
Podpinaj i sprawdzaj, nic się nie stanie.
(13-12-2019, 10:57)pabloz1 napisał(a): Witam. Od czego zależało czy sitko było z kołnierzem czy bez? Przy próbie wymiany na nowe z kołnierzem, jest za płytko aby wkręcić gwint sztyftu. Tak myślę, że bez kołnierza sitko weszło by głębiej. Spotkał się ktoś z takim problemem?
To nie chodzi o to czy się spotkał czy nie....bo to normalne, że strzeliłeś gafę przy zakupie!!!
No teraz to coraz więcej spotykamy takich ludzi........
Były dwa rodzaje 'gaźników' z szerszą dziurą na sitko z kołnierzem i te starszego typu bez kołnierza. Powinieneś zakupić takie sitko jak było, bez kombinacji.
Jeśli masz sitko z kołnierzem, to jest na to rada, czymś ostrym zedrzyj na siłę ten kołnierz i będziesz miał bez kołnierza. Wtedy będzie pasować, bo wejdzie głębiej.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155