16-11-2019, 16:57
Ten sterownik nic się nie komunikuje tylko załącza grzanie pieca. Piec jest analogowy i sterownik też. Sterownik zegar jest od firmy Webasto a piec ma firmy eberspacher. To dwie firmy konkurencyjne.
Podnoszenie się płynu chłodniczego po jeździe tak z 5 mm do góra 10 mm jest normalne. Ale skoki takie że płyn jakby ubywa że zbiorniczka o 2-3 cm a po odkręceniu unosi się mega wysoko że nawet potrafi wylecieć to już mocno zaawansowany stan padnietej uszczelki pod głowicą. Korek tu nie ma nic do rzeczy. To jest jakiś głupi mit z internetu z tym korkiem. Przecie jego budowa jest tak prosta jak budowa cepa. Tam się nie ma co zepsuć. W korku jest tylko zawór bezpieczeństwa w celu gdyby ktoś w lato dobrze auto pałował lub ciągał jaką przyczepę czy ładunek. Płyn się zagotuje to musi być jakiś zawór bezpieczenstwa bo chyba lepiej jak on puści jak puści np na nagrzewnicy i nam na nogi poleci wrzątek.
Podnoszenie się płynu chłodniczego po jeździe tak z 5 mm do góra 10 mm jest normalne. Ale skoki takie że płyn jakby ubywa że zbiorniczka o 2-3 cm a po odkręceniu unosi się mega wysoko że nawet potrafi wylecieć to już mocno zaawansowany stan padnietej uszczelki pod głowicą. Korek tu nie ma nic do rzeczy. To jest jakiś głupi mit z internetu z tym korkiem. Przecie jego budowa jest tak prosta jak budowa cepa. Tam się nie ma co zepsuć. W korku jest tylko zawór bezpieczeństwa w celu gdyby ktoś w lato dobrze auto pałował lub ciągał jaką przyczepę czy ładunek. Płyn się zagotuje to musi być jakiś zawór bezpieczenstwa bo chyba lepiej jak on puści jak puści np na nagrzewnicy i nam na nogi poleci wrzątek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.