28-08-2019, 07:36
Dziękuję Wam wszystkim za pomoc, wróciłem z wakacji i od razu multimetr w rękę - od razu jasność nastała.
Winien był bezpiecznik nr 32 - 5A , odpowiada za zasilanie niektórych funkcji wewnątrz auta, m.in. za czujnik kąta skrętu kierownicy w aucie, stąd błąd ESP na licznikach. Co nie działało - zamykanie drzwi i klapki wlewu paliwa (nie wszystkie się zamykały i klapka się blokowała), podtrzymanie pamięci licznika, radioodtwarzacz...
Tak że ten, z dużej chmury mały deszcz.
Dzięki wszystkim i szerokości!
Winien był bezpiecznik nr 32 - 5A , odpowiada za zasilanie niektórych funkcji wewnątrz auta, m.in. za czujnik kąta skrętu kierownicy w aucie, stąd błąd ESP na licznikach. Co nie działało - zamykanie drzwi i klapki wlewu paliwa (nie wszystkie się zamykały i klapka się blokowała), podtrzymanie pamięci licznika, radioodtwarzacz...
Tak że ten, z dużej chmury mały deszcz.
Dzięki wszystkim i szerokości!