16-09-2014, 13:56
Cze!
Dzięki za odpowiedź. Tylko nie wiem czy ja mam tą instalację bo moje auto jest z 2002 roku. Tak widzę po wiązce że chyba to nie to bardziej mi pasuje do schematu to co jest na początku tego wątku. Tylko widzę że do słupka wchodzi siwo żółty i fioletowo jakiś ( już nie pamiętam ) i muszę sprawdzić tylko który kabel zmieni mi polaryzację i poda napięcie do złożenia lusterka czy jeden czy 2gi... Dziś rozepnę w słupku i znów spróbuję coś podłubać, bo działać działają jak podawałem prąd na krótko. Jak znam teraz zasadę ich działania to będzie mi łatwiej to namierzyć. Pozostaje mi jeszcze tylko wstawić nowe maty grzewcze do lusterek.
Zastanawia mnie fakt że nie pokazuje błędu przerwanej maty grzewczej jak miałem golfa z 2000roku to po połączeniu z modułem komfortu ( którego tu nie ma ) pokazywało mi brak przejścia lub masy a tu nie ma Jeszcze musze sobie zakodować szyby z pilota, zamykanie auta pow 15kmh....
Odezwę się jak dziś przeoram instalację
Dzięki za odpowiedź. Tylko nie wiem czy ja mam tą instalację bo moje auto jest z 2002 roku. Tak widzę po wiązce że chyba to nie to bardziej mi pasuje do schematu to co jest na początku tego wątku. Tylko widzę że do słupka wchodzi siwo żółty i fioletowo jakiś ( już nie pamiętam ) i muszę sprawdzić tylko który kabel zmieni mi polaryzację i poda napięcie do złożenia lusterka czy jeden czy 2gi... Dziś rozepnę w słupku i znów spróbuję coś podłubać, bo działać działają jak podawałem prąd na krótko. Jak znam teraz zasadę ich działania to będzie mi łatwiej to namierzyć. Pozostaje mi jeszcze tylko wstawić nowe maty grzewcze do lusterek.
Zastanawia mnie fakt że nie pokazuje błędu przerwanej maty grzewczej jak miałem golfa z 2000roku to po połączeniu z modułem komfortu ( którego tu nie ma ) pokazywało mi brak przejścia lub masy a tu nie ma Jeszcze musze sobie zakodować szyby z pilota, zamykanie auta pow 15kmh....
Odezwę się jak dziś przeoram instalację