23-12-2011, 18:30
W vagach tego nie ma niestety. W oplu tak jak piszesz podobnie co w tym 406 na skandynawskich swiatlach było to rozwiazane w ten sposob ze szedl sygnal od kontrolki cisnienia oleju. póki ona nie zgasła to swiatla nie mialy prawa sie zaswiecić. Włacznik pozostaje w pozycji zerowej i swieca mijania a nie podswietla sie deska rozdzielcza oraz tylna rejestracja. Halogenów i dlugich tez nie włączysz. Przelaczenie na pozycje wyłacza mijania a pozostaje juz tylko pozycja i podswietlanie rej i szafy. Dalej przekrecasz i normalnie mijania z mozliwoscia zmiany na dlugie itp. My jeszcze w olach robilismy taki myk ze dodatkowo była zwłoka czasowa po odpaleniu silnika. Chodzilo oto by nie traktowac altka strzałami po rozruchu.
Mysle ze cos podobnego zrobie u siebie w sharanie i golfie moze na wiosne z tym ze pewnie diodowe swiatla dzienne z automatu a po przełaczeniu pstryczka bedzie wersja zimowa czyli automat ale odrazu na mijania. W zime to jak sie jezdzi to i tak zazwyczaj jest ciemno i pochmurno.
Mysle ze cos podobnego zrobie u siebie w sharanie i golfie moze na wiosne z tym ze pewnie diodowe swiatla dzienne z automatu a po przełaczeniu pstryczka bedzie wersja zimowa czyli automat ale odrazu na mijania. W zime to jak sie jezdzi to i tak zazwyczaj jest ciemno i pochmurno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.