04-08-2012, 12:57
tdi PD sa 16 bitowe wszystkie. VP to tylko 1Z i inne stare jednostki byly 8 bitowe. VP ASV, ALH itd to takze 16 bitowce.
Nie wiem jak jest na 100% ale chyba sam przyznasz ze nie jest mozliwe uaktywnienie programowo automatycznych swiatel jesli przelacznik jest analogowy. Wiesz jak jest zbudowany wlacznik od swiatel unas w SGA i np w golfie 4 pasku B5- grube kable gdzie zalacza prad konkretny. W nowszych vagach jak paski B6 i inne maja juz wlacznik do zalaczenia tylko impulsu sygnalowego tak wiec tam mozna sobie programowac co sie chce- ze bedą swiatla nawet kierunków swiecic caly czas itp sprawy. Pelny CAN jak to mowią. Nie wiem jak to jest w SGA i czy sie zmienialo w pozniejszych rocznikach itp ale umnie w pierwszych wypustach po FL jest analog jak w golfie 4- zadne kodowania tu nie pomoga tylko spiecie kabli po stacyjce lub przekaznik podpiety albo pod kontrolke od oleju albo po alternator itp.
Nie wiem jak jest na 100% ale chyba sam przyznasz ze nie jest mozliwe uaktywnienie programowo automatycznych swiatel jesli przelacznik jest analogowy. Wiesz jak jest zbudowany wlacznik od swiatel unas w SGA i np w golfie 4 pasku B5- grube kable gdzie zalacza prad konkretny. W nowszych vagach jak paski B6 i inne maja juz wlacznik do zalaczenia tylko impulsu sygnalowego tak wiec tam mozna sobie programowac co sie chce- ze bedą swiatla nawet kierunków swiecic caly czas itp sprawy. Pelny CAN jak to mowią. Nie wiem jak to jest w SGA i czy sie zmienialo w pozniejszych rocznikach itp ale umnie w pierwszych wypustach po FL jest analog jak w golfie 4- zadne kodowania tu nie pomoga tylko spiecie kabli po stacyjce lub przekaznik podpiety albo pod kontrolke od oleju albo po alternator itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.