Witam.
To jest mój pierwszy post. I jak dotąd zawsze znalazłem odpowiedzi na moje pytania na forum.
Tym razem jest inaczej.
Dzisiaj dostrzegłem przewód podciśnieniowy wychodzący od spodu zaworu EGR i nie jest on nigdzie podłączony. Samochód to Sharan 2002r 1,8T AWC.
Może macie jakiś pomysł gdzie ma być wpięty ten przewód?
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
jak Ci to nie jest pilne kolego to zona ma leona z takim samym silnikiem to moge Ci sprawdzic ale to dopiero w niedziele bede mial taka mozliwosc, chociaz koledzy maja tu na forum takie autka takze mogliby sprawdzic..
Przeszukałem już na tym forum 13 stron z postami aby znaleźć odpowiedni pod który mógłbym się podpiąć aby nie zakładać nowego wątku i wydaje mi się, że ten jest idealny albowiem moje pytanie będzie nawiązaniem do drugiego rysunku z postu powyżej.
Na tym rysunku jest rura dolotu o numerze 7M3 129 628C z kroćcem do którego na tym właśnie rysunku wchodzi przewód oznaczony numerem 7.
U mnie w Szariku 1.8T AWC 2003 po przewodzie została tylko opaska.
Tutaj pojawia się moje pytanie.
Z jakiego miejsca trzeba podpiąć tam ten przewód oznaczony numerem 7?
Wymieniłem suszarkę, auto trochę stało i zapomniałem o nim. Jeszcze na weekend wejdę pod auto gdyż może okazać się po prostu, że zawinąłem jego gdzieś o jakiś element nadwozia lub silnika.
Do zaworka nr.5 ten u góry.
1 - Activated charcoal filter
2 - Activated charcoal filter solenoid valve 1 -N80-
When engine is warm, valve will be activated (pulsed) by engine control unit.
3 - Breather line
From pressure retention valve on fuel tank → Item.
4 - Pressure regulating valve
For crankcase ventilation.
5 - Non-return valve
For activated charcoal filter system.
Grey connection points to junction piece
6 - Overrun shut-off valve
7 - Turbocharger
q The charge pressure control valve and vacuum unit for charge pressure control valve are integral parts of turbocharger and cannot be replaced individually.
8 - Charge pressure control solenoid valve -N75-
When engine is warm, valve will be activated (pulsed) by engine control unit.
9 - Vacuum unit
For charge pressure control valve
Integral part of turbocharger and cannot be replaced.
10 - Exhaust gas recirculation valve -N18- with exhaust gas recirculation potentiometer -G212-
11 - Cylinder head
12 - Throttle valve module -J338-
13 - Charge air pressure sender -G31-
14 - Charge air cooler
15 - T-piece
With non-return valve.
16 - Crankcase breather
17 - Fuel pressure regulator
18 - Intake manifold
19 - Air mass meter -G70-
20 - Air filter housing