Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duży pobór/upływ prądu, grzanie się przewodów/elementów instalacji itp. - temat zbiorczy
Witam.

Ten przekaźnik i złącze to jest od instalacji gazowej chyba, bądź innej dokładki. Co do reszty problemu wszystko zostało już opisane.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Możecie jeszcze powiedzieć jedna rzecz, czy dobrze rozumiem, zakladamy że po wyjęciu bezpiecznika 19 który odpowiada za między innymi ogrzewanie przedniej szyby, tylnej itd.. pobór prądu spada więc to znak żeby dostać sie do przekaźników? Więc rozbieram dalej i przechodzę do przekaźnikow (jeżeli takie są) i wyciągam dalej i okazuje się że winowajca to przekaźnik od ogrzewania tylnej szyby.. Więc co mam robić dalej? Wymienić przekaźnik?

W moim przypadku jest to bezpiecznik 22 od nadmuchu przedniego więc co mam robić dalej? Co może być winowajcą? Może pod maską wgl szukać problemu?
Odpowiedz
Widząc Twoją bezradność proponuje zacząć od wizyty u elektryka i likwidacji pozostałości instalacji po „czymś” co tam było. Następny etap to czyszczenie wszystkich bezpieczników z patyny ( drobniutki papier ścierny i smar grafitowy), potem tak samo przekaźniki i ostatecznie punkty masowe. Na koniec styki w puszce bezpieczników blaszkowych pod maska (obok akumulatora) i klemy. Oczywiście wszystkie te czynności na odłączonym acu.
Co do punktów masowych mam gdzieś „obrazki” tyle, ze po niemiecku ;-)
Potem się zobaczy co dalej
Odpowiedz
Dobrze a czy sam sprzęt może byc winowajcą? Czy raczej rzadko się zdarza? Chodzi mi np o sam wentylator, czy urządzenie sterujące? Prawdopodobne bardzo?
Odpowiedz
Ale czy przerwany/słaby przewód masowy może być przyczyną uciekającego prądu????
Odpowiedz
Witam.

W pewnych okolicznościach może, jak najbardziej.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Ostatnio przerabiałem temat złodzieja prądu u siebie. Szedłem tropem bezpiecznika 55 i wtyku P3 w skrzynce bezpieczników, po ich usunięciu spadał pobór prądu. Rozkminiłem trochę schemat elektryczny i chciałbym się podzielić informacją, może kiedyś komuś się przyda. Bezpiecznik 55 obsługuje bardzo dużą część elektryki wewnątrz auta. Jego związek ze złączem P3 jest taki, że pin 7 złącza P3 to przewód połączony z akumulatorem (po drodze bezpiecznik 3A w komorze silnika), który następnie daje prąd na bezpiecznik 55 i dalej do sterownika zespołu wielofunkcyjnego, czyli z grubsza skrzynki bezpieczników/przekaźników. Zrobiłem drobną rozpiskę złącza P3 ( i przy okazji kostki zasilającej radio) do pobrania poniżej.

pozdrówka.


Załączone pliki
.pdf   !!! Rozpiska sharan 1995-2010 - kostka zasilania radia.pdf (Rozmiar: 35.45 KB / Pobrań: 16)
.pdf   !!! Rozpiska sharan 1995-2010 - złącze P3.pdf (Rozmiar: 42.83 KB / Pobrań: 25)
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pobór prądu a kontrolka alarmu motik1 18 2,980 07-07-2023, 22:20
Ostatni post: PabloLG
  brak prądu na radiu toldi0528@wp.pl 0 389 11-07-2022, 14:10
Ostatni post: toldi0528@wp.pl
  Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy grzegorz79 123 40,427 08-07-2022, 18:25
Ostatni post: petec
  Wiązka drzwi w przelotce - uszkodzenia/naprawa/pin-y itp. temat zbiorczy m-blue 62 19,662 20-12-2021, 20:02
Ostatni post: kalamb
  VW Sharan I 2010 - zbyt duży upływ prądu - bezpiecznik 32 petec 1 808 10-09-2021, 14:31
Ostatni post: kalamb
  Wtyczka P3 w module komforu. Złodziej prądu. bono09 18 4,827 19-06-2020, 06:31
Ostatni post: wesol
  Podłączenie haka do orginalnej instalacji him2k 1 16,446 01-12-2019, 20:29
Ostatni post: wisnia18-21
  Światła awaryjne - wątek zbiorczy adam 14 4,132 15-11-2019, 11:58
Ostatni post: Czerwony
  Fabryczny autoalarm - lokalizazcja/działanie/zimiany/problemy - temat zbiorczy agaikarol 157 56,807 12-07-2019, 04:15
Ostatni post: wesol
Information Czujnik/wskaźnik poziomu paliwa -problemy - temat zbiorczy Mario SharanVR6 79 31,897 10-05-2019, 21:50
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości