07-03-2019, 23:20
Brakuje zasilania elektrozaworów na tej okrągłej wtyczce dla pinu 2. Zasilanie elektrozaworu EV6 prawdopodobnie i kable z okrągłej wtyczki piny 1 i 2 (na sterowniku 22 i 67) są zamienione miejscami tak jakby elektronik który to kiedyś naprawiał poszedł na łatwiznę i upalony sterownik rozwiązał w ten sposób. A po ostatnim problemie ze zwarciem prawdopodobnie poszło wejście ground solenoidu EV4 który odpowiada za spinanie lockup clutch. Zatem potrzebuję nowy sterownik?
Dziś wymieniłem olej i wg wskazówek pana z yt dokręciłem alve body z momentem 5Nm (czyli 44 inch*pound)
Możliwe że powinienem poczekać aż silnik wystygnie...
Skrzynia nie pracuje nic lepiej niż była. Efekt jest taki, że od kilku dni nie wchodzi mi lockup clutch lub pracuje bardzo słabo. Jest to wina prawdopodobnie tego zwarcia na wtyczce i upalenia sterownika bo kilka dni wcześniej działało to sprzęgło rewelacyjnie
Dziś wymieniłem olej i wg wskazówek pana z yt dokręciłem alve body z momentem 5Nm (czyli 44 inch*pound)
Możliwe że powinienem poczekać aż silnik wystygnie...
Skrzynia nie pracuje nic lepiej niż była. Efekt jest taki, że od kilku dni nie wchodzi mi lockup clutch lub pracuje bardzo słabo. Jest to wina prawdopodobnie tego zwarcia na wtyczce i upalenia sterownika bo kilka dni wcześniej działało to sprzęgło rewelacyjnie