06-03-2019, 17:27
Witam.
Wszystkie trzy pin-y sterownika ASB, które podałeś, to są zasilania "+" sterownika z czego pin47 to stały +, a pin23 i pin60 to + po zapłonie i pod tym kątem musisz to sprawdzić, a nie mierzyć rezystancje, nie bardzo rozumiem Twój opis więc zacznijmy po kolei, najpierw sprawdź bezpieczniki (sprawdź a nie obejrzyj ), potem zasilania główne czyli powyższe (bo pewnie któregoś brakuje na co wskazują błędy), masa jest na pin1 sterownika, sprawdzić tez musisz zasilania przekaźnika od ASB. Od przełożenia samej wtyczki samo zwarcie się nie zrobiło jeśli nawet, albo zamieniłeś pin-y albo wiązka jest uszkodzona i ruszając nią dostała zwarcia i w najgorszym przypadku upaliło sterownik. Jak masz pytania, to pisz.
Pozdrawiam
Wszystkie trzy pin-y sterownika ASB, które podałeś, to są zasilania "+" sterownika z czego pin47 to stały +, a pin23 i pin60 to + po zapłonie i pod tym kątem musisz to sprawdzić, a nie mierzyć rezystancje, nie bardzo rozumiem Twój opis więc zacznijmy po kolei, najpierw sprawdź bezpieczniki (sprawdź a nie obejrzyj ), potem zasilania główne czyli powyższe (bo pewnie któregoś brakuje na co wskazują błędy), masa jest na pin1 sterownika, sprawdzić tez musisz zasilania przekaźnika od ASB. Od przełożenia samej wtyczki samo zwarcie się nie zrobiło jeśli nawet, albo zamieniłeś pin-y albo wiązka jest uszkodzona i ruszając nią dostała zwarcia i w najgorszym przypadku upaliło sterownik. Jak masz pytania, to pisz.
Pozdrawiam