Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
Mam kilka pytań o klocki i tarcze do Sharana 7N z 2011 roku. Szykuje się wymiana.
Jakie kupić i czy przy wymianie trzeba cofać zaciski z tyłu VCDSem bo są elektryczne?
Proszę o jakieś rady.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 43
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
3
Nie najtańsze , duża buda zasługuje na cóś lepszego . Tak bez VCDSa nic nie zrobisz . A na koniec je ustawiasz powiedzmy kalibrujesz docisk .
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Można. Mały akumulatorek podpiąć pod silniczek i cofnąć zacisk. Wymienić klocki i koniecznie podpiąć ponownie akumulatorek by zbliżyć klocki do tarczy. Gotowe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Nie do końca z tym akumulatorkiem, bo przy vcds jak kończymy wymiane klocki i chcemy aby silniczki wróciły na swoje miejsce to silniczki zaciskają i odciskają, znów zaciskają i odciskają, jakby szukały swojego położenia względem nowych tarcz i klocków.
A co do tarcz i klocków, to ja poszedłem w tarcze ATE i klocki także ATE, tylko ze klocki ceramiczne.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Robiłeś tak z akumulatorem wymianę klocków kiedyś? Wiesz po co to robi się?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
Dzięki za rady.
A proszę jeszcze napiszcie gdzie w VCDS to się robi?
W ABS i basic settings? Czy w adaptacjach?
Ja nie będę wymieniał tylko kolega mechanik ale być może będę musiał go wesprzeć programem bo nie wiem czy ma.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
chodzi oto ze czasem lapa nie ma pod rek, czasem bateria w lapku licha itd. A jak zapomnisz spowrotem dociagnac zacisku i wsiadziesz za fajere to mozesz juz odrazu szukac zaciskow. Ja mam taki amumulatorek maly 7Ah do takich roznych zabaw testow itp. Chocby sprawdzenia silniczkow, swiec zarowych itp spraw to moge te tloczki sobie bardzo ladnie pieknie zrobic nawet pojedynczo w kolach. taki akumualtorek kupuje na gieldzie uzywke coprawda ale tak nie starszy jak polroczny za 30 zl. W szafie zawsze mam to mi prosciej to wykonac. Jeszcze w zeszlym roku kolesiowi w passacie b6 zeszmy sprawdzali bo mu sie ukrecilo to polaczenie na zacisku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2018
(17-02-2019, 16:53)tolus24 napisał(a): Witam.
53 > 04 > 007 dla otwarcia zacisków
53 > 04 > 006 dla zamknięcia zacisków
53 > 04 > 010 dla dopasowania po złożeniu i zamknięciu zacisków.
Witam czy mógłbyś dokładniej opisać w jakich polach należy wpisać bądź kliknąć aby otworzyć zaciski . Tyle co zainstalowałem Odisa i mam z tym problem a nie chce czegoś zpaprac .