Witam.
Oj Panowie, Panowie, zmuszacie mnie do intensywnego myślenia w Nowy Rok, ale spróbuję . Jeśli chodzi o instalację świateł stop w FL, to nie jest tak prosto jak by się wydawało, przede wszystkim podstawowa sprawa to czy auto ma ESP czy nie, jeśli ma to będzie miało wspomniany tu przekaźnik 444, jest on 40A ale ograniczony bezpiecznikiem 10A, jeśli auto nie ma ESP, to przekaźnika nie będzie (czasami bywał), jeżeli jest przekaźnik to przekazuje on prąd, po przełączniku, na moduł centralnej elektryki i z modułu wychodzi dopiero na lampy tylne, poza lampą centralną, ona dostaje bezpośrednio prąd z przekaźnika, jeżeli przekaźnika nie ma, to po prostu bezpośrednio z przełącznika idzie na moduł centralnej elektryki i też dopiero przez niego idzie na lampy, poza oczywiście lampą centralną, która też dostaje bezpośrednio z tyle że teraz z przełącznika.
Pozdrawiam
Oj Panowie, Panowie, zmuszacie mnie do intensywnego myślenia w Nowy Rok, ale spróbuję . Jeśli chodzi o instalację świateł stop w FL, to nie jest tak prosto jak by się wydawało, przede wszystkim podstawowa sprawa to czy auto ma ESP czy nie, jeśli ma to będzie miało wspomniany tu przekaźnik 444, jest on 40A ale ograniczony bezpiecznikiem 10A, jeśli auto nie ma ESP, to przekaźnika nie będzie (czasami bywał), jeżeli jest przekaźnik to przekazuje on prąd, po przełączniku, na moduł centralnej elektryki i z modułu wychodzi dopiero na lampy tylne, poza lampą centralną, ona dostaje bezpośrednio prąd z przekaźnika, jeżeli przekaźnika nie ma, to po prostu bezpośrednio z przełącznika idzie na moduł centralnej elektryki i też dopiero przez niego idzie na lampy, poza oczywiście lampą centralną, która też dostaje bezpośrednio z tyle że teraz z przełącznika.
Pozdrawiam