31-12-2018, 21:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2018, 21:46 przez skorpiontb.)
(31-12-2018, 21:21)wesol napisał(a): Ta żarówka na fisie to pali się za każdym razem po odpaleniu auta. Gaśnie po wciśnięciu pedału hamulca. To test obwodu włącznika pod pedałem.
Co do grzania cieczy to przejedź się autem i do zbiorniczka wyrównawczego wsadź termometr. Poza tym szkoda że ten obieg na tył zlikwidowales bo tak mnie zastanawia czy nawet na postoju ci też pięć chodzi cały czas czy jest tak że jak już się rozgrzeje ( mimo że wskaźnik mówi że nie) to piec się wyłącza? Jeśli nie to problem z termostatem jest. Piec się wyłącza przy 82 stopniach. Mając vaga mógłbyś nawet zerknąć w piecu jaka tam widzi temperaturę.
Jak jest problem z czujnikiem pod pedałem hamulca - mruga na desce kontrolka świec. Tej od świateł nigdy nie widziałem, ani na nowych zegarach z FISem ani na starych bez.
Piecyk ładnie pracuje cały czas nawet na postoju. Pracował z przerwami kiedy nie była sprawna pompa dodatkowego obiegu, po wymianie szczotek śmiga bez przerw. Wczoraj wybrałem się na dłuższą przejażdżkę, specjalnie nasłuchiwałem czy nie przerywa i pracował cały czas. Po zakończeniu godzinnej jazdy nie pracował - tak jak by wyłączył się po osiągnięciu 82 stopni - na zegarach standardowo 60 stopni.
Podpięcie pełnego obiegu to kwestia przepięcia 2 rurek - zmniejszyłem go, żeby mieć pewność, że osiągnie swoją temperaturę..
Za dwa dni jak już odzyskam swój kabelek, dam znać jakie mam odczyty