Witam.
Nie wiem czy to wynik sposobu przeprowadzenia log-u ale widać po wykresie i wartościach liczbowych, dużą nie symetryczność i zaburzenia. Tak jak pisałem wcześniej, nie znam prawidłowych wartości i proporcji ( i nie wiem czy ktokolwiek takie zna bo te sterownik przelicza sobie na bieżąco biorąc pod uwagę odczyty z czujników) , natomiast widać , że raz przy przyśpieszaniu i wysokich obrotach poz3. uślizg przyjmuje duże wartości, a innym razem, przy tych samych, dużo niższe - poz.2 i to moim zdaniem jest "największą wadą", aczkolwiek sama zasada jest generalnie zachowana czyli wraz ze wzrostem obrotów wartości uślizgu powinny się zmniejszać, druga sprawa, to przy wybiegu czyli odpuszczeniu gazu poz.1 wartość "...M-" (wymuszenie przez sterownik) generalnie wartość, w poz.2, spada do 0, wahnięcia niekiedy do 15-30 raczej nie powinny stanowić większego problemu, jednak czasami jest to wyższa wartość. Co do samego sterownika skrzyni, o którym piszesz, to sprawdź, jak wygląda z jego zasilaniem, jak wyglądają wtyczki/pin-y, możesz też go spróbować zresetować do wartości tzw. fabrycznych. Tak jak pisałem, nie zajmowałem się już dawno tą skrzynią i wyrocznią nie jestem i nie powiem czy problem uślizgu będzie bardziej mechaniczny czy elektryczny, natomiast jeśli chodzi o ten problem z drugim biegiem i zgrzytem, który słyszałeś to stawiam na uszkodzenie wewnętrzne.
Pozdrawiam
Nie wiem czy to wynik sposobu przeprowadzenia log-u ale widać po wykresie i wartościach liczbowych, dużą nie symetryczność i zaburzenia. Tak jak pisałem wcześniej, nie znam prawidłowych wartości i proporcji ( i nie wiem czy ktokolwiek takie zna bo te sterownik przelicza sobie na bieżąco biorąc pod uwagę odczyty z czujników) , natomiast widać , że raz przy przyśpieszaniu i wysokich obrotach poz3. uślizg przyjmuje duże wartości, a innym razem, przy tych samych, dużo niższe - poz.2 i to moim zdaniem jest "największą wadą", aczkolwiek sama zasada jest generalnie zachowana czyli wraz ze wzrostem obrotów wartości uślizgu powinny się zmniejszać, druga sprawa, to przy wybiegu czyli odpuszczeniu gazu poz.1 wartość "...M-" (wymuszenie przez sterownik) generalnie wartość, w poz.2, spada do 0, wahnięcia niekiedy do 15-30 raczej nie powinny stanowić większego problemu, jednak czasami jest to wyższa wartość. Co do samego sterownika skrzyni, o którym piszesz, to sprawdź, jak wygląda z jego zasilaniem, jak wyglądają wtyczki/pin-y, możesz też go spróbować zresetować do wartości tzw. fabrycznych. Tak jak pisałem, nie zajmowałem się już dawno tą skrzynią i wyrocznią nie jestem i nie powiem czy problem uślizgu będzie bardziej mechaniczny czy elektryczny, natomiast jeśli chodzi o ten problem z drugim biegiem i zgrzytem, który słyszałeś to stawiam na uszkodzenie wewnętrzne.
Pozdrawiam