05-01-2019, 12:31
Witam.
Tak, to co pod miską i filtrem, to skrzynka sterująca i jeśli są problemy z AG4, to od sprawdzenia jej i jej zaworów bym radził zacząć. Niestety ilość kilometrów, brak regularnych wymian oleju i filtra, powodują, że zawory zacierają się, a potem ulegają uszkodzeniu, do tego oczywiście dochodzi naturalny proces zużywania się sprzęgieł i hamulców w środku, a więc różnego typu opiłki zaczynają krążyć po skrzyni (nie wszystko filtr wyłapie) itp.. Czasami wystarczy tylko wymiana oleju i filtra i już skrzynia zaczyna poprawnie pracować, a czasami niestety trzeba wymienić coś więcej. Co do tych przypadków, zgrzytów/szarpnięć drugiego biegu, to raczej nie będzie wina samego konwertera tylko też albo któregoś z zaworu albo bezpośrednio mechaniczne. Co do bloków pomiarowych zobacz co widać w gr. 007.
Pozdrawiam
Tak, to co pod miską i filtrem, to skrzynka sterująca i jeśli są problemy z AG4, to od sprawdzenia jej i jej zaworów bym radził zacząć. Niestety ilość kilometrów, brak regularnych wymian oleju i filtra, powodują, że zawory zacierają się, a potem ulegają uszkodzeniu, do tego oczywiście dochodzi naturalny proces zużywania się sprzęgieł i hamulców w środku, a więc różnego typu opiłki zaczynają krążyć po skrzyni (nie wszystko filtr wyłapie) itp.. Czasami wystarczy tylko wymiana oleju i filtra i już skrzynia zaczyna poprawnie pracować, a czasami niestety trzeba wymienić coś więcej. Co do tych przypadków, zgrzytów/szarpnięć drugiego biegu, to raczej nie będzie wina samego konwertera tylko też albo któregoś z zaworu albo bezpośrednio mechaniczne. Co do bloków pomiarowych zobacz co widać w gr. 007.
Pozdrawiam