05-01-2019, 00:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2019, 00:48 przez zager123412.)
Nie wiem czy problem pojawił się po tym wstrząsie możliwe i raczej był już wcześniej.
Czasami również przy hamowaniu do zera z jak mi się zdaje biegu drugiego można usłyszeć zgrzytanie,odgłos ten dochodzi ze skrzyni.
Jak i również czasami tak jak by "wypadanie biegu" zdarza się podczas ruszania po postoju np spod świateł jedzie na jedynce zmienia bieg obroty rosną i nagle zapina dwójkę następuje szarpnięcie.Zdarza się tak raczej tylko na zimnym silniku i bardzo rzadko.
Sorry że przytaczam takie problemy ze skrzynią ratami ale jak tylko coś sobie przypomnę co może mieć związek ze skrzynią to staram się tym podzielić.
Sytuacja z tym progiem ma powiązanie z immobilizerem choć jak słusznie połączyłeś fakty również mogła mieć wpływ na działanie skrzyni choć oba wydarzenia dzielił znaczny odstęp czasowy.A co do bloku zaworów masz na myśli element skrywający się pod miską olejową następnie za filtrem oleju i wyglądający w sposób następujący zdj?
Szukałem w blokach pomiarowych skrzyni aby znaleźć oba parametry i porównać chodzi mi o te prędkości obrotowe silnika i wałka wejściowego ale nic tam nie jest opisane znalazłem kilka parametrów rpm ale nie wiem który za co odpowiada a chciałbym jeszcze to sprawdzić i mieć pewność że uślizg następuje (tak z czystej ciekawości).
Czasami również przy hamowaniu do zera z jak mi się zdaje biegu drugiego można usłyszeć zgrzytanie,odgłos ten dochodzi ze skrzyni.
Jak i również czasami tak jak by "wypadanie biegu" zdarza się podczas ruszania po postoju np spod świateł jedzie na jedynce zmienia bieg obroty rosną i nagle zapina dwójkę następuje szarpnięcie.Zdarza się tak raczej tylko na zimnym silniku i bardzo rzadko.
Sorry że przytaczam takie problemy ze skrzynią ratami ale jak tylko coś sobie przypomnę co może mieć związek ze skrzynią to staram się tym podzielić.
Sytuacja z tym progiem ma powiązanie z immobilizerem choć jak słusznie połączyłeś fakty również mogła mieć wpływ na działanie skrzyni choć oba wydarzenia dzielił znaczny odstęp czasowy.A co do bloku zaworów masz na myśli element skrywający się pod miską olejową następnie za filtrem oleju i wyglądający w sposób następujący zdj?
Szukałem w blokach pomiarowych skrzyni aby znaleźć oba parametry i porównać chodzi mi o te prędkości obrotowe silnika i wałka wejściowego ale nic tam nie jest opisane znalazłem kilka parametrów rpm ale nie wiem który za co odpowiada a chciałbym jeszcze to sprawdzić i mieć pewność że uślizg następuje (tak z czystej ciekawości).