31-12-2018, 17:53
W takim razie pozwólcie że ustalę plan działania.
1.uszczelnić miejsca montażu egr kolektor dolotowy i wydechowy tego typu blaszki powinny załatwić sprawę z ewentualnym przepuszczaniem powietrza.
2.Diagnoza pompy wtryskowej dobrze rozumiem że powinienem sprawdzić grupę 000 -> basic settings -> tdi timing , jak i grupę 001 drugi parametr injection quantity.I pytanie co masz na myśli żeby je sprawdzić? logi statyczne?
3.Największy problem do weryfikacji,a przynajmniej tak mi się wydaje to konwerter na mój chłopski rozum tego typu zabieg wymaga wymontowania i rozebrania skrzyni a do tego nie mam odpowiedniego zaplecza więc pozostanie to jako ostateczność.
P.S. Wielkie dzięki panowie za zainteresowanie się tematem i poświęcanie wolnego czasu na pomoc w jego rozwiązaniu,jestem wdzięczny.
1.uszczelnić miejsca montażu egr kolektor dolotowy i wydechowy tego typu blaszki powinny załatwić sprawę z ewentualnym przepuszczaniem powietrza.
2.Diagnoza pompy wtryskowej dobrze rozumiem że powinienem sprawdzić grupę 000 -> basic settings -> tdi timing , jak i grupę 001 drugi parametr injection quantity.I pytanie co masz na myśli żeby je sprawdzić? logi statyczne?
3.Największy problem do weryfikacji,a przynajmniej tak mi się wydaje to konwerter na mój chłopski rozum tego typu zabieg wymaga wymontowania i rozebrania skrzyni a do tego nie mam odpowiedniego zaplecza więc pozostanie to jako ostateczność.
P.S. Wielkie dzięki panowie za zainteresowanie się tematem i poświęcanie wolnego czasu na pomoc w jego rozwiązaniu,jestem wdzięczny.