Witam.
Czyli znając życie, to nie masz ustawionych ciśnień na wyższe albo na oko czy tzw. tulejkę, pół biedy jeśli "stare" są mniej więcej równe na wszystkich wtryskach, wskazuje też na to teoretycznie dawka jaką masz ustawioną czyli w okolicy 3 i generalnie jest wszystko dobrze, bo tak naprawdę przy 216, przy ustawionym wyższym ciśnieniu, ustawia się wyższe wartości, średnio można powiedzieć 4,5 do nawet 6,5, a kąt pozostaje w granicach 50-55 ale to tylko teoria, bo każdy silnik, a właściwie jego zużycie jest inne, nawet możesz mieć 216 dwóch różnych firm i już trzeba będzie zmieniać i każdy trzeba ustawić osobno, do tego wiadomo jeszcze dochodzi czy zmiana softu, czym pompa 10 czy 11 itp., także jak najbardziej możesz pobawić się w ustawienie kąta i dawki i zobaczyć czy da się ustawić lepiej. Tak jak wesol pisze tunerzy już generalnie nie bawią się w tuning tych aut, owszem program napiszą ale w ustawianie już się za bardzo nie chcą bawić, bo to żmudna robota przy silnikach na pompie, samo ustawienie prawidłowe ciśnień na komplecie wtrysków może zająć nawet godzinę i więcej, a gdzie jeszcze bawić się z pompą, MAP itp.
Pozdrawiam
Czyli znając życie, to nie masz ustawionych ciśnień na wyższe albo na oko czy tzw. tulejkę, pół biedy jeśli "stare" są mniej więcej równe na wszystkich wtryskach, wskazuje też na to teoretycznie dawka jaką masz ustawioną czyli w okolicy 3 i generalnie jest wszystko dobrze, bo tak naprawdę przy 216, przy ustawionym wyższym ciśnieniu, ustawia się wyższe wartości, średnio można powiedzieć 4,5 do nawet 6,5, a kąt pozostaje w granicach 50-55 ale to tylko teoria, bo każdy silnik, a właściwie jego zużycie jest inne, nawet możesz mieć 216 dwóch różnych firm i już trzeba będzie zmieniać i każdy trzeba ustawić osobno, do tego wiadomo jeszcze dochodzi czy zmiana softu, czym pompa 10 czy 11 itp., także jak najbardziej możesz pobawić się w ustawienie kąta i dawki i zobaczyć czy da się ustawić lepiej. Tak jak wesol pisze tunerzy już generalnie nie bawią się w tuning tych aut, owszem program napiszą ale w ustawianie już się za bardzo nie chcą bawić, bo to żmudna robota przy silnikach na pompie, samo ustawienie prawidłowe ciśnień na komplecie wtrysków może zająć nawet godzinę i więcej, a gdzie jeszcze bawić się z pompą, MAP itp.
Pozdrawiam