Witam.
Te problemy mogą być połączone ale nie muszą. Biorąc pod uwagę, Twój inny problem, z innego wątku, o pasku wielorowkowym, zacząłbym od sprawdzenia ładowania/wzbudzenia alternatora i jego stabilności, masy oczywiście zawsze warto sprawdzić, aczkolwiek z tego co pamiętam, to te wszystkie rzeczy, które wymieniasz, nie mają wspólnej masy ale może kilka być słabych. Jeżeli przekaźnik paliwa rzeczywiście nadmiernie się grzeje, to sprawdzić prądy i napięcia na nim i stan styków. Co do wycieraczek to może być osobny problem, sprawdzić wyjścia i wejścia na przekaźniku po "przerzuceniu" manetką. Komputer i miernik w rękę i do dzieła, samo się nie wykona .
Pozdrawiam
Te problemy mogą być połączone ale nie muszą. Biorąc pod uwagę, Twój inny problem, z innego wątku, o pasku wielorowkowym, zacząłbym od sprawdzenia ładowania/wzbudzenia alternatora i jego stabilności, masy oczywiście zawsze warto sprawdzić, aczkolwiek z tego co pamiętam, to te wszystkie rzeczy, które wymieniasz, nie mają wspólnej masy ale może kilka być słabych. Jeżeli przekaźnik paliwa rzeczywiście nadmiernie się grzeje, to sprawdzić prądy i napięcia na nim i stan styków. Co do wycieraczek to może być osobny problem, sprawdzić wyjścia i wejścia na przekaźniku po "przerzuceniu" manetką. Komputer i miernik w rękę i do dzieła, samo się nie wykona .
Pozdrawiam