12-09-2018, 12:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2018, 12:58 przez Endriuszka.)
Witam
Mam problem ze świeżym nabytkiem.
Kopci na biało, do około 3tys. obrotów z wydechu idzie biały dym i jak z czołgu :/
Przy przyglądaniu się silnikowni zauważyłem kilka rzeczy które brakuje lub sa urwane/nie podłączone (fotki poniżej).
Chciałbym na początku spróbować naprawić te braku i może nagle odżyje do normalności silnik.
Kody błędów nie sprawdzałem jeszcze (idzie kabelek)
Wstępna diagnoza mechaników ze padła pompa wtryskowa (ale samochód jeździ ale mocno dymi). Później znajomy zerknął na niego i odłączył waż w którym jest olej silnikowy i tym razem padło na turbinę.
Szczerze ręce mi opadają na to wszystko, może jak kabel przyjdzie i podłączenie VAG coś wyjaśni.
Wracając do meritum przesyłam fotki jak wygląda komora silnika i osprzęt.
Rzucające się rzeczy wskazałem na fotkach.
Z góry dziękuje za pomoc
Mam problem ze świeżym nabytkiem.
Kopci na biało, do około 3tys. obrotów z wydechu idzie biały dym i jak z czołgu :/
Przy przyglądaniu się silnikowni zauważyłem kilka rzeczy które brakuje lub sa urwane/nie podłączone (fotki poniżej).
Chciałbym na początku spróbować naprawić te braku i może nagle odżyje do normalności silnik.
Kody błędów nie sprawdzałem jeszcze (idzie kabelek)
Wstępna diagnoza mechaników ze padła pompa wtryskowa (ale samochód jeździ ale mocno dymi). Później znajomy zerknął na niego i odłączył waż w którym jest olej silnikowy i tym razem padło na turbinę.
Szczerze ręce mi opadają na to wszystko, może jak kabel przyjdzie i podłączenie VAG coś wyjaśni.
Wracając do meritum przesyłam fotki jak wygląda komora silnika i osprzęt.
Rzucające się rzeczy wskazałem na fotkach.
Z góry dziękuje za pomoc