Witam.
Nie ma żadnej specjalnej procedury montażu samoregulatorów, poza tym, że trzeba je nasmarować olejem przed montażem, po złożeniu przekręcić kilka razy wałem korbowym przed odpaleniem samochodu, a po odpaleniu samochód zostawić na wolnych obrotach przynajmniej minutę, to dotyczy się głównie montażu nowych samoregulatorów, przy montażu tych samych nie ma takiej konieczności. Co do samej usterki z tego co pamiętam jest to tylko i wyłącznie wina materiału z jakich wykonano zawory, a to że akurat na trzecim wypalają się pierwsze wynika z tego, że jest on "słabiej" chłodzony, w stosunku do dwóch pierwszych, bo jest on najdalej od pompy wody, z czasem na pierwszych dwóch też by się wypaliły.
Pozdrawiam
Nie ma żadnej specjalnej procedury montażu samoregulatorów, poza tym, że trzeba je nasmarować olejem przed montażem, po złożeniu przekręcić kilka razy wałem korbowym przed odpaleniem samochodu, a po odpaleniu samochód zostawić na wolnych obrotach przynajmniej minutę, to dotyczy się głównie montażu nowych samoregulatorów, przy montażu tych samych nie ma takiej konieczności. Co do samej usterki z tego co pamiętam jest to tylko i wyłącznie wina materiału z jakich wykonano zawory, a to że akurat na trzecim wypalają się pierwsze wynika z tego, że jest on "słabiej" chłodzony, w stosunku do dwóch pierwszych, bo jest on najdalej od pompy wody, z czasem na pierwszych dwóch też by się wypaliły.
Pozdrawiam