Witam.
Jeśli chodzi o obserwację spalania/czujnika stukowego to gr.020 jako kąt opóźnienia zapłonu w odpowiedzi na spalanie stukowe, gr.026 jako sygnał napięciowy na czujniku, gr.028 ale w basic setting jako kontrola działania samego czujnika. Przy tym silniku co masz, to standardowa usterka, to wypalanie się zaworów, co między innymi daje takie objawy, jak u Ciebie więc diagnostykę zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania, oczywiście wszystkie świece wykręcone.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o obserwację spalania/czujnika stukowego to gr.020 jako kąt opóźnienia zapłonu w odpowiedzi na spalanie stukowe, gr.026 jako sygnał napięciowy na czujniku, gr.028 ale w basic setting jako kontrola działania samego czujnika. Przy tym silniku co masz, to standardowa usterka, to wypalanie się zaworów, co między innymi daje takie objawy, jak u Ciebie więc diagnostykę zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania, oczywiście wszystkie świece wykręcone.
Pozdrawiam