Liczba postów: 62
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Witam!Czeka mnie wymiana tej osłony gumowej przegubu wewnętrznego-więc:
-czy i ile trzeba spuscić oleju z skrzyni biegów by wyjać półoś(od strony kierowcy)
-czy półoś wyjmujemy standardowo-dźwignia od skrzyni i sama wychodzi?
-jak rozebrac ten przegub wewnętrzny by zmienić gumę?
Dzięki za wszelkie sugestie-dla uściślenia-mowa o SGA I.
Grzegorz
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mozesz sprobowac bez wyciagania tego przegubu ze skrzyni. Kwestia czy dysponujesz podnosnikiem lub kanałem. JEsli bedziesz wyciagal cala półoś to spusc tak dobry litr oleju ze skrzyni a nawet i 1,5L Podważ łyżką miedzy przegub a skrzynie i wyskoczy bez problemu. By rozdzielic przegub od polosi to zapewne trzeba po sciagnieciu osłony rozszerzyc pierscien i wyjdzie na wielowpuscie. Nie rozbieralem takiej jeszcze polosi wiec zgaduje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Głupia sprawa-wczoraj wymieniałem przegub wewnętrzny(dzieki temu dojrzałem uszkodzenie na wewnętrznym) i wszystko w zasadzie poszło tak jak trzeba poza faktem,że miałem problem z dokręceniem przegubu do piasty(niby był dokręcony ale miał luz) a po wymianie szumi mi z tego koła przy prędkościach powyżej 60km/h.-luzu nie ma?Macie jakiś pomysł?
Grzegorz