28-08-2019, 21:19
Umieszczam dla innych szukających mam nadzieje rozwiązanie problemu. Otóż pojechałem na okoliczne szroty w poszukiwaniu przydatnej sondy, znalazłem sondę o innym numerze, ale patrzyłem na kształt kostki, kolejność kolorów przewodów no i ich długość, około 1m przy drugiej sondzie. Oczywiście miernik w ręce i pomiar impedancji obwodu grzałki, zmierzyłem 3szt na oko podobne i miały 4,5-4,7om (moja obecna 10-11om). Wziąłem taką wizualnie najświeższą.
Odkręcenie obecnej łatwe nie było, odkręcając kluczem sześciokątnym naciętym na siłę prędzej bym cały wydech urwał, zalana wd-kiem. Bardzo pomocny palnik propan butan, wydech zimny i intensywne koliste podgrzanie nasady tulei wspawanej w wydech w której to wkręcona jest sonda do momentu odparowania do suchego wd-eka i szybka próba Odkręcenia, pyk kluczem płaskim i poszła. Zdążyłem uchwycić moment rozszerzenia tulei bez zbytniego nagrzania samego rdzenia sondy, polecam w przypadku gdy nie spisujecie ODKRĘCANEJ sondy na straty.
Nową sondę wkręciłem, odpiąłem kleme minusową, check zgasł, silnik chula. Pojechałem do znajomego błąd grzałki skasowany i do tej pory około 50km jest ok.
Wymierne różnice, oporność grzałki sondy. Pozdrawiam
Odkręcenie obecnej łatwe nie było, odkręcając kluczem sześciokątnym naciętym na siłę prędzej bym cały wydech urwał, zalana wd-kiem. Bardzo pomocny palnik propan butan, wydech zimny i intensywne koliste podgrzanie nasady tulei wspawanej w wydech w której to wkręcona jest sonda do momentu odparowania do suchego wd-eka i szybka próba Odkręcenia, pyk kluczem płaskim i poszła. Zdążyłem uchwycić moment rozszerzenia tulei bez zbytniego nagrzania samego rdzenia sondy, polecam w przypadku gdy nie spisujecie ODKRĘCANEJ sondy na straty.
Nową sondę wkręciłem, odpiąłem kleme minusową, check zgasł, silnik chula. Pojechałem do znajomego błąd grzałki skasowany i do tej pory około 50km jest ok.
Wymierne różnice, oporność grzałki sondy. Pozdrawiam