Witam.
Teoretycznie widać, że auto zaczyna mieć problem po "dobrym rozgrzaniu" czyli np. może być pompa paliwowa (jak każdy silnik elektryczny traci swoją sprawność pod wpływem temp.), dlatego pisałem o pomiarze ciśnienia (najlepiej oczywiście w momencie występowania usterki). Instalację sprawdzasz nie po kawałku tylko między pin-ami wtyczki sondy, a pin-ami do których idą (ważne nie tylko czy jest przejście ale jaka konkretna wartość rezystancji). Jeśli sonda jest główną/jedyną przyczyną braku mocy i szarpnięć, to po jej odłączeniu teoretycznie auto powinno pracować lepiej ale to taka sam diagnoza jak zamiana zaworów n75 i n18. Co do tego numeru sondy, to wydaje mi się, że nie jest on dedykowanym zamiennikiem, a jedynie jest dopisywany przez sprzedawców, postaram się to jutro ustalić. Zrób log-i, jak już tak bardzo chcesz sam zacząć "wojaczkę".
Pozdrawiam
Teoretycznie widać, że auto zaczyna mieć problem po "dobrym rozgrzaniu" czyli np. może być pompa paliwowa (jak każdy silnik elektryczny traci swoją sprawność pod wpływem temp.), dlatego pisałem o pomiarze ciśnienia (najlepiej oczywiście w momencie występowania usterki). Instalację sprawdzasz nie po kawałku tylko między pin-ami wtyczki sondy, a pin-ami do których idą (ważne nie tylko czy jest przejście ale jaka konkretna wartość rezystancji). Jeśli sonda jest główną/jedyną przyczyną braku mocy i szarpnięć, to po jej odłączeniu teoretycznie auto powinno pracować lepiej ale to taka sam diagnoza jak zamiana zaworów n75 i n18. Co do tego numeru sondy, to wydaje mi się, że nie jest on dedykowanym zamiennikiem, a jedynie jest dopisywany przez sprzedawców, postaram się to jutro ustalić. Zrób log-i, jak już tak bardzo chcesz sam zacząć "wojaczkę".
Pozdrawiam