Witam.
Na pomoc zawsze możesz liczyć, problem że z niej nie korzystasz. Podałem co trzeba sprawdzić i od czego zacząć, prosiłem o numer sondy która została założona i co ..., pisałem żeby sprawdzić instalację i co ..., czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa i jaką ma wartość. Pisałem, że można zrobić log-i tyle, że one i tak nas zaprowadzą do fizycznego sprawdzenia elementów ale one nic nie kosztują, a mogą naprowadzić, np. na przepływkę. Pisałem nie raz jakie połączenia ma sonda, tak jak i jakie bloki log-ować/obserwować. Nie bardzo też wieżę w bajeczkę o uszczelce pod egr, bo trzeba być niezłym id... , żeby ją źle założyć, jak zobaczysz na necie jak ona wygląda i jak wygląda zawór, to będziesz wiedział o czym piszę, poza tym po co był egr ruszany, co jeszcze było grzebane. Sprawa z sondą nie jest prosta i wymaga wiele fizycznej pracy sprawdzającej, a od samego pisania się nie rozwiąże. Podaj numer sondy najpierw mi, sprawdź instalację od niej i zrób pomiar ciśnienia paliwa, możesz też w każdej chwili zrobić logi. Zadawaj konkretne pytania. Jeśli wszystko okazałoby się teoretycznie sprawne, to będziesz miał rozjechany wsad w ecu.
Co do silnika, to masz zły w opisie, jeżeli masz 2001r., bo to będzie awc, a nie ajh, a to znacząca różnica.
Pozdrawiam
Na pomoc zawsze możesz liczyć, problem że z niej nie korzystasz. Podałem co trzeba sprawdzić i od czego zacząć, prosiłem o numer sondy która została założona i co ..., pisałem żeby sprawdzić instalację i co ..., czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa i jaką ma wartość. Pisałem, że można zrobić log-i tyle, że one i tak nas zaprowadzą do fizycznego sprawdzenia elementów ale one nic nie kosztują, a mogą naprowadzić, np. na przepływkę. Pisałem nie raz jakie połączenia ma sonda, tak jak i jakie bloki log-ować/obserwować. Nie bardzo też wieżę w bajeczkę o uszczelce pod egr, bo trzeba być niezłym id... , żeby ją źle założyć, jak zobaczysz na necie jak ona wygląda i jak wygląda zawór, to będziesz wiedział o czym piszę, poza tym po co był egr ruszany, co jeszcze było grzebane. Sprawa z sondą nie jest prosta i wymaga wiele fizycznej pracy sprawdzającej, a od samego pisania się nie rozwiąże. Podaj numer sondy najpierw mi, sprawdź instalację od niej i zrób pomiar ciśnienia paliwa, możesz też w każdej chwili zrobić logi. Zadawaj konkretne pytania. Jeśli wszystko okazałoby się teoretycznie sprawne, to będziesz miał rozjechany wsad w ecu.
Co do silnika, to masz zły w opisie, jeżeli masz 2001r., bo to będzie awc, a nie ajh, a to znacząca różnica.
Pozdrawiam