14-07-2018, 11:05
cześć
jak w temacie, brak mocy i błąd P0030 czasami pojawia się P0135 , P0171. Czasami występuje szarpanie, obroty nie falują. teraz tak, nie ma znaczenia czy BP/LPG. zapłon doprowadzony do kultury (moduł, przewody, świece - nowe i nie materiały typu świece za 10zł - jakość półka średnia ) filtry itp. też po niedawnej wymianie. pytanie moje brzmi, co oprócz sondy Lambdy powinienem sprawdzić? i teraz niespodzianka ! wszędzie przy sondzie napisane jest że auto wiecej pali, (robie około 1000km tygodniowo wiec bym zauważył) u mnie spalanie nie wzrosło, po za tym napisane jest że falują obroty, u mnie nie falują. wiec ?? pomysł ?
dodam: vw sharan 2.0 8v 115km pb/lpg 400tyś na szfie w oryginale. auto użytkowane na codzień, wszystko robione na bierząco i na czas.
jak w temacie, brak mocy i błąd P0030 czasami pojawia się P0135 , P0171. Czasami występuje szarpanie, obroty nie falują. teraz tak, nie ma znaczenia czy BP/LPG. zapłon doprowadzony do kultury (moduł, przewody, świece - nowe i nie materiały typu świece za 10zł - jakość półka średnia ) filtry itp. też po niedawnej wymianie. pytanie moje brzmi, co oprócz sondy Lambdy powinienem sprawdzić? i teraz niespodzianka ! wszędzie przy sondzie napisane jest że auto wiecej pali, (robie około 1000km tygodniowo wiec bym zauważył) u mnie spalanie nie wzrosło, po za tym napisane jest że falują obroty, u mnie nie falują. wiec ?? pomysł ?
dodam: vw sharan 2.0 8v 115km pb/lpg 400tyś na szfie w oryginale. auto użytkowane na codzień, wszystko robione na bierząco i na czas.