Witam.
Po podaniu napięcia na grzałkę, poprzez przekaźnik ECU (+) i ECU (-), opór grzałki jest dla ECU funkcją temperatury, w której ta grzałka się znajduje/pracuje czyli mierząc prąd można obliczyć temperaturę. Sonda działa prawidłowo w odpowiedniej temperaturze pracy czy to od grzałki czy to od spalin. Jaki błąd pokazuje komputer, na jakich pin-ach sprawdzałeś/pojawia się te 12V, jaka rezystancja grzałki? Jedź na stację diagnostyczną i sprawdź spaliny, bo coś mi się wydaje, że katalizator Ci siada albo montujesz nieodpowiednie/felerne sondy.
Pozdrawiam
Po podaniu napięcia na grzałkę, poprzez przekaźnik ECU (+) i ECU (-), opór grzałki jest dla ECU funkcją temperatury, w której ta grzałka się znajduje/pracuje czyli mierząc prąd można obliczyć temperaturę. Sonda działa prawidłowo w odpowiedniej temperaturze pracy czy to od grzałki czy to od spalin. Jaki błąd pokazuje komputer, na jakich pin-ach sprawdzałeś/pojawia się te 12V, jaka rezystancja grzałki? Jedź na stację diagnostyczną i sprawdź spaliny, bo coś mi się wydaje, że katalizator Ci siada albo montujesz nieodpowiednie/felerne sondy.
Pozdrawiam