Witam.
Sprawdź wtyczkę/pin-y od sterownika silnika, przekaźnik od pompy wtórnego powietrza bo lubi się grzać i wypalać gniazdo/instalację przez zacierającą się pompę, na moje masz zwarcie gdzieś w głównej wiązce albo coś "sieje" po instalacji, a w najgorszym przypadku siada sterownik. Skoro sonda jest nowa/dobra/właściwa to nie może pokazywać błędu sondy, poza przypadkiem uszkodzonej instalacji bądź sterownika silnika. Jak chcesz się bawić samemu to musisz znaleźć sobie schemat, ja chyba nie mam ale poszukam i posprawdzać zasilania i przejścia albo poszukać dobrego elektryka od grupy vag-a, jeżdżenie po mechanikach czy przypadkowych elektrykach zawsze kończy się nietrafionymi diagnozami i niepotrzebnym wydatkiem kasy. Na odległość ciężko będzie z diagnozą i będzie długo trwało bo nie jest to typowa przypadłość ale postaram się chociaż połączenia znaleźć.
Pozdrawiam
Sprawdź wtyczkę/pin-y od sterownika silnika, przekaźnik od pompy wtórnego powietrza bo lubi się grzać i wypalać gniazdo/instalację przez zacierającą się pompę, na moje masz zwarcie gdzieś w głównej wiązce albo coś "sieje" po instalacji, a w najgorszym przypadku siada sterownik. Skoro sonda jest nowa/dobra/właściwa to nie może pokazywać błędu sondy, poza przypadkiem uszkodzonej instalacji bądź sterownika silnika. Jak chcesz się bawić samemu to musisz znaleźć sobie schemat, ja chyba nie mam ale poszukam i posprawdzać zasilania i przejścia albo poszukać dobrego elektryka od grupy vag-a, jeżdżenie po mechanikach czy przypadkowych elektrykach zawsze kończy się nietrafionymi diagnozami i niepotrzebnym wydatkiem kasy. Na odległość ciężko będzie z diagnozą i będzie długo trwało bo nie jest to typowa przypadłość ale postaram się chociaż połączenia znaleźć.
Pozdrawiam