Witam.
O ten numer z końcówką "53" właśnie mi chodziło w pierwszym poście, tylko się machnąłem i dwa razy napisałem ten sam z końcówką "54", powinno być "53" i "54" a nie dwa razy "54", gdyż te dwa są teoretycznie zamienne między sobą i wywodzą się z tego samego numeru oryginału, natomiast nie spotkałem się jeszcze z końcówką "51" w Sharanie 1.8T. Na moje masz nieodpowiednią sondę, a jeśli tak jest to dalsza diagnoza jest obarczona dużym prawdopodobieństwem błędu i tak naprawdę to auto nigdy nie będzie pracowało poprawnie. Poobserwuj jak pracuje ta sonda, w blokach pomiarowych, zrób logi wraz z przepustnicą i przepływomierzem i pedałem gazu. Możesz ewentualnie metodą prób i błędów zacząć od wyjęcia/czyszczenia/adaptacji przepustnicy, odpięcia/zastąpienia diodą przepływomierza, odpięciem sondy lambda ale to strata czasu gdy się ma vag-a do dyspozycji. Z zaworem egr masz już porządek zrobiony czy dalej "bruździ".
Pozdrawiam
O ten numer z końcówką "53" właśnie mi chodziło w pierwszym poście, tylko się machnąłem i dwa razy napisałem ten sam z końcówką "54", powinno być "53" i "54" a nie dwa razy "54", gdyż te dwa są teoretycznie zamienne między sobą i wywodzą się z tego samego numeru oryginału, natomiast nie spotkałem się jeszcze z końcówką "51" w Sharanie 1.8T. Na moje masz nieodpowiednią sondę, a jeśli tak jest to dalsza diagnoza jest obarczona dużym prawdopodobieństwem błędu i tak naprawdę to auto nigdy nie będzie pracowało poprawnie. Poobserwuj jak pracuje ta sonda, w blokach pomiarowych, zrób logi wraz z przepustnicą i przepływomierzem i pedałem gazu. Możesz ewentualnie metodą prób i błędów zacząć od wyjęcia/czyszczenia/adaptacji przepustnicy, odpięcia/zastąpienia diodą przepływomierza, odpięciem sondy lambda ale to strata czasu gdy się ma vag-a do dyspozycji. Z zaworem egr masz już porządek zrobiony czy dalej "bruździ".
Pozdrawiam