Witam. Posiadam Galaxy MK1 1.9 TDI AFN, w aucie było wszystko okej do czasu kiedy zacząłem odczuwać spadek mocy.Teraz kiedy się to dzieje? Dzieje się kiedy silnik ma powyżej 40 stopni i jest bardzo słaby od 800 do 3000tyś obr, po przekroczeniu tej granicy czuć strzał mocy i momentalnie wkręca się i jedzie jak szatan.Na zimnym silniku czasami to występuje a czasami nie.Drugi problem to że samochód odcinał czasami przy 90km/h a czasami przy 150km/h.Po podłączeniu VCDS/a wyskoczył błąd z przeładowaniem także wynik był wiadomy, wyciągam i czyszczę geometrię. Jakie było moje zdziwienie kiedy się okazało że geometria jest okej.Dla świętego spokoju i tak ją rozebrałem i wyczyściłem,teraz przynajmniej nie ma już problemu z przechodzeniem w tryb awaryjny.A co do mocy auta jedzie jak jechało,dalej w dolnych partiach obrotów tak jak wyżej pisałem to niesamowity muł.Auto nie kopci, została podmieniona przepływka i N75, nic nie pomogło.Nowe wężyki również wleciały.Ogólnie zauważyłem że pali również więcej. Jeździ na oleju 5W40.Dawka ustawiona na 3.0mg a kąt na 42. Poniżej zamieszczam linki do logów, może z nich uda się coś wywnioskować bo już powoli rozkładam ręce.Logi robione na 4 biegu do samego końca. Kat wycięty, a egr odłączony i zaślepiony
01-008-011 4 bieg.
http://log.malonetuning.com/chart/232754...AAAA%3D%3D
003-008-011 4 bieg.
http://log.malonetuning.com/chart/232753...w5AAAAA%3D
01-008-011 4 bieg.
http://log.malonetuning.com/chart/232754...AAAA%3D%3D
003-008-011 4 bieg.
http://log.malonetuning.com/chart/232753...w5AAAAA%3D