Witam.
To tylko teoria, w rzeczywistości każdy z tych bezpieczników, zwłaszcza blaszkowych, zasila kilka obwodów w skrzynce przy module centralnej elektryki, od tych blaszkowych wychodzi jeden gruby przewód, a potem dopiero następuje rozbicie na obwody. Ten blaszkowy opisany jako świece żarowe, czyli pierwszy od atrapy, to właśnie powinien być ten zasilający również bezpiecznik nr9 w kabinie. Co do wartości, to również nie przypominam sobie aby był przy akumulatorze, blaszkowy 50A. Sprawdź czy z 60A wychodzi prąd na skrzynkę w kabinie, jeśli tak, a do bezpiecznika nr9 już nie dochodzi, do sprawdzenia instalacja/gniazdo w kabinie, no i rozumiem, że pod siedzeniem pasażera, w zagłębieniu, sprawdziłeś czy nie ma tam dodatkowego akumulatora/bezpiecznika.
Pozdrawiam
To tylko teoria, w rzeczywistości każdy z tych bezpieczników, zwłaszcza blaszkowych, zasila kilka obwodów w skrzynce przy module centralnej elektryki, od tych blaszkowych wychodzi jeden gruby przewód, a potem dopiero następuje rozbicie na obwody. Ten blaszkowy opisany jako świece żarowe, czyli pierwszy od atrapy, to właśnie powinien być ten zasilający również bezpiecznik nr9 w kabinie. Co do wartości, to również nie przypominam sobie aby był przy akumulatorze, blaszkowy 50A. Sprawdź czy z 60A wychodzi prąd na skrzynkę w kabinie, jeśli tak, a do bezpiecznika nr9 już nie dochodzi, do sprawdzenia instalacja/gniazdo w kabinie, no i rozumiem, że pod siedzeniem pasażera, w zagłębieniu, sprawdziłeś czy nie ma tam dodatkowego akumulatora/bezpiecznika.
Pozdrawiam