Witam.
Skoro taki bystry jesteś ze Swoimi mechanikami, to po co się pytasz na forum, bo wiedzą się nie dzielisz pisząc, że Ci rozrząd się zerwał, a nawet nie potraficie ocenić czemu. Dla Twojej wiadomości przepracowałem jako elektromechanik, zajmując się głównie grupą vag, prawie dwadzieścia lat, przechodząc różne szkolenia i zdobywając różne certyfikaty, a części silnika po takich wypadkach badałem przyrządami, o których, Ty i Twoi mechanicy nawet istnieniu nie wiecie, co nie znaczy, że nie popełniałem błędów ale dzięki nim wiem teraz czego robić nie wolno, a jeśli chodzi o rozrządy i ocenę/naprawę po zerwaniu, to zapraszam do bezpośredniej konfrontacji, jak złożysz ze swoimi dwoma mechanikami razem, tak szybko i prawidłowo ten silnik i rozrząd, jak ja w pojedynkę to Wam pogratuluję, a już prawie dwa lata nie pracuję w motoryzacji zawodowo. Co do "słupków", to jest taki wybór, że jak się znasz i wiesz o co pytać/sprawdzić, to wybierzesz bez problemu, a przebieg 300tyś. dla tego silnika nie ma znaczenia. I nie pisz o naprawie zgodnie z technologią, jeśli piszesz, że tłoki nie dostały (w tym konkretnym przypadku) z podtekstem, że nie trzeba będzie wymieniać, bo to bzdura, a jak tacy znawcy jesteście, to rozumiem, że nie będziesz już na forum o nic pytał, bo to wstyd będzie.
Pozdrawiam
Skoro taki bystry jesteś ze Swoimi mechanikami, to po co się pytasz na forum, bo wiedzą się nie dzielisz pisząc, że Ci rozrząd się zerwał, a nawet nie potraficie ocenić czemu. Dla Twojej wiadomości przepracowałem jako elektromechanik, zajmując się głównie grupą vag, prawie dwadzieścia lat, przechodząc różne szkolenia i zdobywając różne certyfikaty, a części silnika po takich wypadkach badałem przyrządami, o których, Ty i Twoi mechanicy nawet istnieniu nie wiecie, co nie znaczy, że nie popełniałem błędów ale dzięki nim wiem teraz czego robić nie wolno, a jeśli chodzi o rozrządy i ocenę/naprawę po zerwaniu, to zapraszam do bezpośredniej konfrontacji, jak złożysz ze swoimi dwoma mechanikami razem, tak szybko i prawidłowo ten silnik i rozrząd, jak ja w pojedynkę to Wam pogratuluję, a już prawie dwa lata nie pracuję w motoryzacji zawodowo. Co do "słupków", to jest taki wybór, że jak się znasz i wiesz o co pytać/sprawdzić, to wybierzesz bez problemu, a przebieg 300tyś. dla tego silnika nie ma znaczenia. I nie pisz o naprawie zgodnie z technologią, jeśli piszesz, że tłoki nie dostały (w tym konkretnym przypadku) z podtekstem, że nie trzeba będzie wymieniać, bo to bzdura, a jak tacy znawcy jesteście, to rozumiem, że nie będziesz już na forum o nic pytał, bo to wstyd będzie.
Pozdrawiam